رتبه شهرداری بستک از درجه ۶ به ۷ ارتقا یافت

شهردار بستک از ارتقای شهرداری بستک از ۶ به ۷ پس از ۱۳ سال خبر داد.

رتبه شهرداری بستک از درجه 6 به 7 ارتقا یافت

به گزارش خبرانلاین، «مرتضی ایرانمنش»، شهردار بستک با اعلام خبر ارتقای رتبه شهرداری به درجه هفت گفت: دستاورد سفر هفته گذشته شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بستک به تهران که با تعامل سازنده جباری، نماینده معزز غرب هرمزگان، مساعدت  استاندار هرمزگان و  مدیر کل امور شهری استانداری همراه بود، منتج به حصول پیگیری های همکارانم در شهرداری و شورای اسلامی شهر بستک شد و شهرداری بستک به درجه هفت ارتقا یافت.

شهردار بستک افزود: از آنجا که با گذشت قریب 13 سال این مهم برای شهرداری بستک محقق نشده بود خوشبختانه با حمایت های نماینده مجلس و مسئولین استانی و با تلاش های همکارانم و با ارائه عملکرد و بودجه سه ساله گذشته این مهم میسر شد و درجه هفت شهرداری بستک از سوی وزیر کشور ابلاغ شد.

 ایرانمنش ادامه داد: ارتقای رتبه شهرداری در توانمندسازی شهرداری نقش بسزایی دارد و از آنجایی که هر چهار سال یکبار پس از ابلاغ ارتقای آخرین درجه با ارائه عملکرد و مستندات لازم امکان رایزنی جهت ارتقا به درجه بالاتر میسر است اما از آنجا که با پیگیری های شورای گذشته به علت دارا نبودن شاخص های لازم این ارتقا به نتیجه مطلوب نرسیده بود از بدو فعالیت شورای دوره ششم بنا بر جبران این فرصت از دست رفته نهادیم و با شورپذیری و برنامه نویسی سالیانه و در نهایت عملکرد مالی مناسب توانستیم توجه مسئولین مربوطه را جلب نماییم.

شهردار بستک در پایان ضمن قدردانی از زحمات پرسنل و مجموعه شهرداری بستک گفت، این مهم حاصل زحمات همکارانم در شهرداری بستک می باشد که منافع آن شامل عموم مردم و شهروندان عزیز خواهد شد.

گفتنی است درجه شهرداری ها با توجه به سه شاخص درآمد ، جمعیت و موقعیت شهر بررسی می شود و بودجه و عملکرد سه ساله شهرداری بستک از دلایل موثر دست یابی به این رتبه می باشد.  از آخرین ارتقای درجه شهرداری بستک بیش از 13 سال می گذرد که در سال 1390 این شهرداری به درجه شش ارتقا یافته بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر