آخرین فرصت برای ارسال ایده‌های خلاقانه

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی از تمدید ۱۰ روزه مهلت ارسال ایده، طرح و برنامه‌های قرآنی در حوزه تبلیغ و ترویج قرآن خبر داد.

آخرین فرصت برای ارسال ایده‌های خلاقانه

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی از تمدید 10 روزه مهلت ارسال ایده، طرح و برنامه‌های قرآنی در حوزه تبلیغ و ترویج قرآن خبر داد.

به گزارش پایگاه فکر و فرهنگ مبلغ، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمصطفی‌ حسینی با اعلام این‌ خبر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، فعالان این حوزه به‌ مدت‌ 10‌ روز دیگر مهلت‌ دارند تا طرح‌های خود را به این نشانی ارسال کنند.

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی به نکات زیر اشاره کرد:

  • شورای توسعه فرهنگ قرآنی با هماهنگی دستگاه‌های عضو، فراخوانی برای حمایت از مجموعه‌های خلاق حوزه قرآن کریم، صاحب ایده و مبتکر صادر کرد. تا کمکی هر چند کوچک به فعالیت این مجموعه‌ها صورت گیرد.
  • این مجموعه‌ها برای دریافت حمایت‌ها باید دارای ‌ویژگی‌هایی باشند. نخست اینکه طرحشان خلاقانه و فناورانه باشد. خودشان توان جذب بخشی از منابع را داشته باشند. طرح‌شان هم مربوط به یک کار اساسی و زمین مانده باشد.
  •  توزیع اعتبارات بر اساس یک اولویت‌سنجی است. توزیع منابع مربوط به این حمایت‌ها بر اساس یک بررسی کارشناسی و داوری انجام می‌شود. یکی از اولویت‌ها این خواهد بود که ایده ارائه شده، گفتمان‌ساز و فرهنگ‌ساز باشد. همچنین  بتواند در حوزه‌های تبلیغی و ترویجی کار جالبی را به انجام برساند. یا اینکه یک کار زیرساختی به ویژه در جهت تقویت فعالیت‌های مردم بنیاد ارائه دهد.
  • افراد و مجموعه‌های صاحب ایده اگر طرح‌هایی در این راستا دارند و می‌توانند فعالیت‌ها را پیش ببرند، طرح‌های خود را به سامانه در نظر گرفته شده همراه با پیوست‌های مد نظر ارسال کنند. البته ما نیز پیگیری خواهیم کرد تا از طریق دستگاه‌ها، مجموعه‌ها و خیرین منابعی به این حمایت‌ها اضافه و مساعدت بیشتری برای مجموعه‌ها در نظر گرفته شود.

/ منبع: خبرگزاری ایرنا

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر