راه‌یابی ۱۱ دانش آموز قشمی به مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: ۱۱ دانش آموز برگزیده استانی و منتخب کشور در محورهای مختلف دهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی از این شهرستان به مسابقات کشوری راه یافتند.

راه‌یابی 11 دانش آموز قشمی به مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی

به گزارش خبرآنلاین، حسین رنجبر گلشواری، افزود: 11 دانش آموز مقطع متوسطه اول این شهرستان مرزی امسال در 6 رشته دهمین دوره مسابقات جشنواره نوجوان خوارزمی در گرایش های استانی رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: این دانش آموزان در محورها و رشته های "ریاضی، زبان و ادبیات فارسی، علوم آزمایشگاهی، زبان های خارجی، مناظره علمی و دست سازه" به رتبه های برتر استانی دست یافتند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم توضیح داد: مبینا میرزایی، نسرین کوهستانی و فاطمه بختیاری در محور ریاضی، ستایش احمدی و تیانا امیری در فعالیت‌های آزمایشگاهی، فاطمه زهرا حامدی و آیدا زاهدی در مناظره علمی و آیدا زیانی در زبان و ادبیات فارسی از شهرستان قشم در این جشنواره علمی با نفرات برگزیده سایر استان‌ها رقابت می‌کنند.

رنجبر گلشواری اضافه کرد: همچنین مژگان فرشیدی و ریحانه ملامحمدی در محور زبان انگلیسی و امیرعباس سالمی زاده در دست سازه از این شهرستان مرزی از دیگر نمایندگان استان هرمزگان در این رقابت ملی هستند.

وی گفت: در دهمین جشنواره نوجوان خوارزمی 99 هزار و 827 دانش آموزان از استان هرمزگان و چهار هزار و 970 دانش آموزش از جزیره قشم شرکت داشتند که 665 دانش آموز برگزیده منطقه ای شدند و 61 نفر از این استان به مرحله کشوری راه یافتند که 11 نفر از آنان از دانش آموزان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم بیان کرد: رشته های ادبیات فارسی، فرهنگ و هنر، بازارچه ای کسب و کاردانش آموزی، ریاضی، برنامه نویسی، زبان، پژوهش، بازی های مهارتی و توسعه فردی، مناظره علمی، علوم آزمایشگاهی، دست سازه ها، سلامت و تربیت بدنی و قرآن و معارف محورهای برگزاری این جشنواره بودند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر