با این شرایط نمی‌توانیم جلوی ایران بایستیم

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی درباره فروپاشی اقتصاد این رژیم هشدار داد و گفت: با تداوم بحران اقتصادی، اسرائیل دیگر توان تامین امنیت خود و مقابله با ایران را نخواهد داشت.

با این شرایط نمی‌توانیم جلوی ایران بایستیم

به گزارش خبرآنلاین، «یائیر لاپید» نخست وزیر سابق و رهبر ائتلاف مخالفان در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی، به فرافکنی مقامات کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم درباره کاهش رتبه اعتباری رژیم اسرائیل در نهادهای بین المللی اعتبارسنجی اعتراض کرد.

وی گفت: بیانیه های نتانیاهو و «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی او مبنی بر اینکه جنگ (علیه غزه) عامل اصلی کاهش رتبه اعتباری اسرائیل معرفی شده است، دروغی بیش نیست.

به گزارش ایرنا از شبکه الجزیره، نخست وزیر سابق رژیم اشغالگر با اشاره به کاهش رتبه اعتباری اقتصاد این رژیم پیش از آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین در هفت اکتبر 2023 (15 مهر 1402)، گفت: نهادهای بین المللی اعتبارسنجی در جولای 2023 که هنوز جنگ شروع نشده بود، برآوردشان از اقتصاد اسرائیل منفی بود.

لاپید، جنگ علیه غزه را نیز در کاهش رتبه اعتباری رژیم اشغالگر بی تاثیر ندانست و افزود: بعد از شروع جنگ، اقتصاد اسرائیل به بدترین شکل ممکن مدیریت شد و باعث نزول بیشتر رتبه اعتباری آن در نهادهای بین المللی اعتبارسنجی شد.

وی گفت: ما با یک فاجعه اقتصادی روبه رو هستیم که می تواند امنیت ما را نیز به خطر اندازد.

این مقام صهیونیست با اشاره به تاکید ایران بر پاسخ دادن به ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی سابق جنبش حماس در تهران، افزود: بحران اقتصادی مانع آن خواهد شد که ما بتوانیم نیازهای امنیتی خودمان را به خوبی تامین کنیم؛ ارتش را تقویت کنیم و سامانه هایی را به وجود آوریم که با کمک آنها بتوانیم در مقابل تهدید ایران بایستیم.

 اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اشغالگر از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود روز به روز افزایش می‌یابد.

رادیو رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست‌ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

بر اساس این گزارش، سرویس‌های اطلاعات رژیم صهیونیستی هم تلاش می‌کنند تا با کمک متحدان خود نوع، هدف و زمان انجام حمله را به دست آورند.

رادیو رژیم صهیونیستی با اشاره به خلوتی خیابان‌ها و نگرانی‌هایی که در چهره تک تک صهیونیست‌ها موج می‌زند، آن را شبیه به شرایط دوره کرونا توصیف کرده است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از مختل شدن حرکت گذرگاه‌ها و فرودگاه‌ها و لغو بسیاری از پروازها و سردرگمی مسافران سخن می‌گویند.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر