فروش ویژه اربعین شرکت کفش ملی آغاز شد

دکتر محمدپور مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی از آغاز کمپین فروش ویژه محصولات مناسب پیاده روی اربعین با شعار "در مسیر عشق حسینی با کفش ملی" در فروشگاه های کفش ملی سراسر کشور خبر داد.

فروش ویژه اربعین شرکت کفش ملی آغاز شد

به گزارش واحد روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی ؛ دکتر محمدپور مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی در گفتگو با خبرنگار این شرکت از آغاز کمپین فروش ویژه محصولات مناسب پیاده روی اربعین با شعار "در مسیر عشق حسینی با کفش ملی" در فروشگاه های کفش ملی سراسر کشور خبر داد.

دکتر محمدپور در ادامه ضمن تشریح این کمپین تصریح کرد: شرکت کفش ملی به عنوان اولین نشان کفش ایران و خاورمیانه در راستای رسالت مسئولیت اجتماعی و وظیفه ذاتی خود به منظور خدمت به زائران حسینی سبد متنوع محصولات مناسب پیاده روی اربعین نظیر کفش راحتی، کتانی، صندل و دمپایی را برای زائرانی که قصد عزیمت به این سفر معنوی دارند در نظر گرفته است.

مدیرعامل گروه صنعتی ملی همچنین در ادامه خاطر نشان کرد: تمامی این محصولات از لحاظ کیفیت، دوام و راحتی در آزمایشگاه فنی و مهندسی شرکت کفش ملی مورد بررسی تخصصی قرار گرفته و هموطنان عزیز می توانند با فراغ بال کفش مورد نظر خود را با بهترین قیمت انتخاب و پای در مسیر پیاده روی اربعین بگذارند.

دکتر محمدپور در خاتمه این نوید را به هموطنان عزیز و علاقه مندان به سفر اربعین داد که جهت سهولت در خرید می توانند به یکی از 220 فروشگاه کفش ملی در سراسر کشور مراجعه یا از طریق فروشگاه اینترنتی این شرکت به نشانی http://www.mellishoes.ir خرید خود را به راحتی انجام دهند.

گفتنی است کمپین فروش ویژه اربعین شرکت کفش ملی با شعار«در مسیر عشق حسینی با کفش ملی» از سه شنبه 17 مرداد آغاز شده و تا 15 شهریور ادامه خواهد داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر