کرباسیان ها به روایت حسین انتظامی

حسین انتظامی با انتشار پستی در اینستاگرام از دیدارش با مهدی کرباسیان نوشت اکثر مدیران اقتصادی و صنعتی کشور با حداقل یکی از این دو برادر کار کرده‌اند و صفاتی را که برشمردم تایید می‌کنند. راه حل‌های این دو مدیر پرسابقه برای حل مسأله‌ی اقتصاد فرهنگ و هنر ارزشمند است.

کرباسیان ها به روایت حسین انتظامی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین انتظامی با انتشار پستی در اینستاگرامش ار دیدارش با کرباسیان نوشت: «امروز مهمان دکتر مهدی کرباسیان بودم. دکتر مسعود را هم به قول اصفهانی‌ها دعوت گرفته بود. این دو برادر که در چهار دهه گذشته مسئولیت‌های بالای اقتصادی داشته‌اند انصافا کم‌نظیرند. ترکیبی از تدین و اخلاق و سلامت و پاکدستی و کاردانی و پر ارتباطی و خیرخواهی و سخاوت حرفه‌ای و مدیر پروری و خوش‌محضری و مردم‌داری و فروتنی و اصالت خانوادگی و فرهنگ‌دوستی؛ با تنوع حوزه‌های کاری و کارنامه‌هایی البته موفق و به‌ یاد ماندنی و مثال‌زدنی. آقا مهدی برادر بزرگتر (سمت چپ) که تجربه چند قائم‌مقامی وزارتی داشته و آخرین مسئولیت دولتی‌اش ایمیدرو (سازمان توسعه و نوسازی معادن) بود در دوره‌ای که سازمان سینمایی بودم با فروتنی ریاست کمیته اقتصاد سینما را پذیرفت و ابتکارات ارزنده‌ای را اجرا کرد. ضمنا پیشتر با تدبیر آقای جنتی (وزیر فرهنگ) عضو هیأت امنای صندوق هنر شده بود که جهش صندوق از آن دوره شروع شد. آقا مسعود هم که آخرین مسئولیت‌های دولتی‌اش وزیر اقتصاد و مدیر عامل شرکت نفت بود و در روزهای اخیر هم از پذیرش وزارت نفت انصراف داد و سُر خورد، در مصرف فرهنگی، اعجوبه‌ای است؛ بویژه در کتاب و فیلم و موسیقی. کمتر پیش آمده نام کتابی را بگویم و او نخوانده باشد. چند ترجمه‌ی خوب دارد و اساسا استگلیتز (برنده جایزه نوبل در اقتصاد) را او به بازار نشر ایران معرفی کرده‌ است.

اکثر مدیران اقتصادی و صنعتی کشور با حداقل یکی از این دو برادر کار کرده‌اند و صفاتی را که برشمردم تایید می‌کنند. راه حل‌های این دو مدیر پرسابقه برای حل مسأله‌ی اقتصاد فرهنگ و هنر ارزشمند است.
سایه‌شان مستدام»

245245

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر