این ادارات فردا ۲۵ مرداد تعطیل شدند/ جزییات تازه درباره تغییر ساعت کاری

با تعطیلی ادارات فردا ۲۵ مرداد موافقت شد.

این ادارات فردا 25 مرداد تعطیل شدند/ جزییات تازه درباره تغییر ساعت کاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  این روزها، ایران نیز از ترکش های گرمای جهانی، بی نصیب نماند. وزارت نیرو و توانیر روزانه هشدار کم مصرفی می دهند و دولت برای تامین برق سراسری ناچار به تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات شد.

اقتصادآنلاین در گزارشی نوشت: دو سه هفته گذشته کاهش ساعت کاری و تعطیلی ادارات در کشور بی سابقه بود و گرما دوباره ادارات را فردا 25 مرداد تعطیل کرد و ساعت کاری ادارات برخی از استان‌ها را تغییر داده است.

خبر فوری تعطیلی ادارات 25 مرداد

به دلیل افزایش دمای هوا، لزوم مدیریت مصرف برق و انرژی تمامی دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد به غیر از دستگاه‌های خدمات رسان، درمانی، نظامی و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند روز پنجشنبه 25 مرداد تعطیل و کارکنان به صورت دور کار فعالیت می‌کنند.

تغییر ساعت کاری ادارات 25 مرداد

 استانداری مرکزی در خصوص تغییر ساعت دستگاه های اجرایی اطلاعیه به شرح زیر اعلام کرد: 

با توجه به روند افزایشی مصرف برق در کشور، ساعت پایان کار تمام دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) فردا پنجشنبه ساعت 10 خواهد بود. فعالیت کارکنان شاغل در بانک‌ها و بیمه‌های استان بعد از ساعت مذکور با نظر شورای هماهنگی ذیربط است. پایگاه‌های انتقال خون و نیز مراکز اهدای خون در سطح استان مشمول کاهش ساعت نبوده و مطابق برنامه عادی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

این گزارش در صورت اعلام تعطیلی و تغییر ساعت کاری سایر استانها به روز می شود.

223225

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر