پای اسرائیل به صحن علنی مجلس باز شد /نماینده موافق کابینه پیشنهادی: راه ایجاد وفاق تفکیک مذاهب، اقوام و جنسیت نیست

نماینده موافق وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم گفت: انتظار می‌رود نمایندگان به این توصیه راهبردی مقام معظم رهبری توجه کنند که موفقیت دولت چهاردهم موفقیت همه ما است.

پای اسرائیل به صحن علنی مجلس باز شد /نماینده موافق کابینه پیشنهادی: راه ایجاد وفاق تفکیک مذاهب، اقوام و جنسیت نیست

به گزاش خبرگزاری خبرآنلاین، شاهرخ رامین نماینده دماوند و فیروزکوه در موافقت با کلیات برنامه و خط‌مشی کابینه پیشنهادی رئیس جمهور، در صحن علنی امروز مجلس گفت: سلام به مردمی که علی رغم همه فشارهای اقتصادی فشار بی امان تبلیغاتی مبنی بر عدم شرکت در انتخابات با حضورشان در انتخابات بر آرمان‌ها و اصولشان پافشاری کردند.

اهم سخنان شاهرخ رامین را در ادامه می خوانید؛

*در برهه تاریخی قرار داریم که سایه جنگ در همه جای دنیا خودنمایی می‌کند و مقاومت در اوج مظلومیت بر حقانیت خود پافشاری می‌کند.

*ایران اسلامی برای رهبری مقاومت بیش از هر زمان دیگر نیازمند نمایش یکپارچگی حاکمیت و ملت می‌باشد.

*راه ایجاد وفاق تفکیک مذاهب، اقوام و جنسیت نیست لذا با تاکید بر لزوم دلجویی از تمام اقوام و گروه‌های فکری همه را به پرهیز از تفرقه‌افکنی و اصرار به تفکیک مردم به صف‌های دروغین دعوت می‌کنم.

*آقای رئیس جمهور دانشمند فرزانه، صادق و مردمی تشکر می‌کنم که طبق عهدی که با مردم و نمایندگان مردم بستید با علم به اینکه برای عبور از گردنه‌های موجود و پیش رو همه گروه‌های سیاسی با همه توان باید به میدان کار و تلاش بیایند در پیشنهاد وزرا ترکیبی از وفاق را رعایت نمودید.

* رفاه طبقات پایین در کوتاه مدت اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها، ایجاد اشتغال، عدالت در نظام مالیاتی، توسعه نظام تامین اجتماعی و توجه به منافع مردم از بندهای برنامه‌ دولت آقای مسعود پزشکیان است.

*در روزهای گذشته در ملاقات با آزادگان و ایثارگران جمع آنها را از انتخاب لیست خشنود دیدم.

*به همه آنها قول دادم که پیغام آنها را به جمع نمایندگان مجلس برسانم نقطه مشترک همه گروه‌های سیاسی برای رای به وزرا تعهد به نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های شهدا است.

* انتظار می‌رود نمایندگان به این توصیه راهبردی مقام معظم رهبری توجه کنند که موفقیت دولت چهاردهم موفقیت همه ما است.

*با توجه به شرایط منطقه و حساسیت اقدام ایران در مقابل رژیم صهیونیستی، کمک کنید که دولت یکپارچه و قوی با رای بالا کار خود را شروع کند و دولت وفاق ملی با اعتماد کامل مجلس شورای اسلامی شکل گیرد.

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان