طرز تهیه پیتزا آلمانی لذیذ و متفاوت

برای اینکه رسپی های متنوعی از پیتزاها خانگی را تجربه کنید، می توانید در این بخش با طرز تهیه پیتزا آلمانی ویژه و دستور تهیه این پیتزای خوشمزه آشنا شوید.

طرز تهیه پیتزا آلمانی لذیذ و متفاوت

پیتزا یکی از محبوب‌ ترین فست فودهایی بوده که اغلب افراد به آن علاقه دارند. اما اگر می‌ خواهید روش‌ های متنوع و تم‌های متنوع از پیتزا را بچشید در این بخش با طرز تهیه پیتزا آلمانی ویژه همراه ما باشید.

برای اینکه طعم‌ های متنوع از پیتزاهای خانگی را تجربه کنید در آرگا همراه ما باشید. طرز تهیه پیتزا دریایی و پیتزا کارنه با رسپی ویژه را می توانید در لینک مطالعه نمایید.

طرز تهیه پیتزا آلمانی

مواد اولیه:

  • خمیر پیتزا: به میزان لازم
  • کلم برگ خرد شده: 1 پیمانه
  • سس پیتزا: 1 سوم پیمانه
  • پنیر پارمسان: 1 عدد
  • ژامبون: 200 گرم
  • پنیر موزرلا: 1 پیمانه
  • اورگانو: 1 دوم قاشق مرباخوری
  • زیره: 1 قاشق مرباخوری

طرز تهیه پیتزا آلمانی:

آماده کردن این پیتزا خانگی ویژه و خوشمزه باید ابتدا خمیر آن را تهیه کنید. بعد از اینکه خمیر را آماده کردید، یک قالب به اندازه دو و نیم سانتی‌ متر انتخاب کرده و خمیر را درون آن پهن کنید. دور لبه‌ های خمیر را تا قسمت لبه قالب بالا آورده و به خوبی تمام سطح و لبه‌ های قالب را بپوشانید.

رسپی پیتزا آلمانی

با استفاده از یک چنگال بر روی سطح خمیر شیارهایی ایجاد کرده تا خمیر بهتر پخته شود. به مدت 10 دقیقه و در دمای فر قالب خمیر را قرار داده و زمان دهید تا کمی پخته شود. سس پیتزا را که از قبل آماده کردید و یا به صورت آماده تهیه کرده‌ اید، بر روی سطح خمیر بمالید. کلم برگ را شسته و بعد از اینکه آبکشی شد باید آن را به صورت اسلایسی برش بزنید.

کلم اسلایسی و ژامبون‌ ها را به صورت ورقه برش زده و پیازها را نیز به صورت ورقه‌ ای خرد کنید و بر روی خمیرها قرار دهید. در این پیتزا می‌ توانید از مقداری زیره نیز استفاده کنید به اندازه دلخواه زیره روی مواد ریخته و کنار بگذارید.

با استفاده از ارگانو می‌ توانید طعم این پیتزا را فوق العاده کرده و یک طعم آلمانی به آن بدهید. پیتزا را به مدت 15 دقیقه درون فر بگذارید تا پخته شود. در آخرین مرحله مقداری پنیر پیتزا بر روی سطح پیتزا قرار داده و درون فر گذاشته تا سطح پیتزا طلایی شود.

روش تهیه پیتزا آلمانی

برای تزیین روی پیتزا نیز می‌ توانید از جعفری خرد شده استفاده کنید. شما می‌ توانید در این پیتزا از دیگر مواد دلخواه نیز استفاده نمایید. این پیتزای ویژه که در این بخش مطالعه کردید یک پیتزای آلمانی بوده و شما علاقه مندان با این طرز تهیه پیتزا آلمانی می‌ توانید انواع دیگر از پیتزاها را تهیه کنید.

این پیتزا بسیار ساده بوده و با چند قلم تهیه می‌ شود. شما می‌ توانید با امکانات کم این پیتزا را تهیه کنید. شما به جای ژامبون می‌ توانید از مرغ و یا گوشت ریش ریش شده نیز درون این پیتزا استفاده نمایید که کاملاً سلیقه‌ ای بوده اما رسپی اصلی این نوع پیتزا با ژامبون می‌ باشد.

در صورتی که پیاز را در این پیتزا دوست ندارید، م ی‌توانید از اسلایس‌ های کمتری استفاده نمایید یا پیاز را به صورت ریزتر برش زده و روی پیتزا قرار دهید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان