تولیدات خبری در پیاده روی اربعین افزایش خواهد یافت

مدیر اجرایی موکب فرهنگی رسانه‌ای عطش گفت: اعضای این موکب تمام وقت و توان خود را به‌کار می‌گیرند تا تولیدات خبری و رسانه‌ای بیشتری در پیاده روی اربعین حسینی امسال در کربلا داشته باشند.

تولیدات خبری در پیاده روی اربعین افزایش خواهد یافت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  یونس فتحی در جمع اعضای این موکب اظهار داشت: موکب فرهنگی رسانه‌ای عطش از سال 1402 فعالیت رسمی خود را در راستای فعالیت‌های رسانه‌ای و فرهنگی آغاز کرد.

مدیر موکب فرهنگی رسانه‌ای عطش از تدوین و انتشار دو کتاب سه زبانه در شمارگان 60 هزار نسخه توسط موکب فرهنگی رسانه‌ای عطش خبر داد و بیان کرد: کتاب چهل حدیث نورانی از حضرت سیدالشهدا علیه السلام به‌شکل جیبی و کم‌حجم و کتاب همایش جهانی اربعین به در قطع پالتویی را منتشر کرده‌ایم که در مرزهای شرقی و موکب‌های ایرانی و عراقی در کربلای معلی توزیع می‌شود.

فتحی، از حضور خبرنگاران، مستندسازان، فعالان فرهنگی و مترجمان در موکب فرهنگی رسانه‌ای عطش سخن به‌میان آورد و اظهار داشت: کارگروه‌هایی در حوزه‌های مختلف ازجمله مستندسازی، مطبوعات و خبرگزاری‌ها، سایت و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، پشتیبانی از مواکب، فرهنگی و اجتماعی در موکب عطش ایجاد شده است.

او با اشاره به اینکه استان کرمان خاستگاه مواکب است، تصریح کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات و سفر اربعین میراث سردار حاج‌قاسم سلیمانی است.

مدیر موکب فرهنگی رسانه‌ای عطش افزود: اعضای موکب فرهنگی رسانه‌ای عطش تمام وقت و توان خود را به‌کار می‌گیرند تا تولیدات بیشتری در حوزه خبری و رسانه‌ای اربعین امسال داشته باشیم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان