دفاع تمام قد وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد از کابینه پیشنهادی پزشکیان /اینکه گفته می شود رئیس جمهور برنامه ندارد، حرف بی معنایی است

نماینده موافق کابینه پیشنهادی گفت: پزشکیان اجتناب دارد که بگوید اصلاح‌طلب هستم اما مصمم به اصلاح‌طلبی است، حالا اگر اصولگرایان بگویند چرا یک اصلاح طلب در کابینه است و برعکس اصلاح‌طلبان بگویند چرا یک اصولگرا در کابینه است، آن وقت وفاق ملی چه معنی می‌دهد؟

دفاع تمام قد وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد از کابینه پیشنهادی پزشکیان /اینکه گفته می شود رئیس جمهور برنامه ندارد، حرف بی معنایی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شمس‌الدین حسینی، چهره اقتصادی مجلس، از جمله نمایندگانی بود که از زمان قانونی رئیس جمهور استفاده کرد و در موافقت با دولت سخن گفت.

این نماینده موافق کابینه پیشنهادی گفت: من دو نکته عرض می‌کنم اول اینکه خواهران و برادران محترم آنچه امروز اتفاق افتاده بعد از یک حادثه تلخ و براساس اصل 131 قانون اساسی صورت گرفته است، بنابراین حق بدهیم که برنامه‌ها کامل نباشند. نگذاریم کسی از کشتی انقلاب پیاده شود.

وی افزود: بنده این توفیق را داشتم که برنامه 19 وزیر را برررسی کنم برای هر وزیر یک ساعت و نیم تا 3 ساعت وقت گذاشتم.

اهم اظهارات حسینی به شرح زیر است:

*همان طور که آقای پزشکیان بر برنامه هفتم توسعه تاکید کردند وزرای پیشنهادی هم برنامه های خودشان را بر مبنای برنامه هفتم تنظیم کردند، پس اگر بگوییم برنامه ندارند محل تردید استاگر رئیس جمهور و دولت بتوانند همین احکام برنامه هفتم توسعه را اجرا کنند کافی است نباید انتظار برنامه جدید داشته باشیم.

*برنامه‌های رییس جمهور را دیدم که یکی از آنها برنامه وفاق ملی است. در این شرایط که مشکلات اقتصادی و حتی امنیتی داریم، با وفاق ملی و همدلی می‌توانیم حل کنیم.

*پزشکیان اجتناب دارد که بگوید اصلاح‌طلب هستم اما مصمم به اصلاح‌طلبی است، حالا اگر اصولگرایان بگویند چرا یک اصلاح طلب در کابینه است و برعکس اصلاح‌طلبان بگویند چرا یک اصولگرا در کابینه است، آن وقت وفاق ملی چه معنی می‌دهد؟

*نیاز به اصلاحات اقتصادی داریم، وقتی می‌توانیم مسئله انرژی را حل کنیم که گفتگو کنیم. توسعه یعنی گشایش نه کشمکش. دست برداریم اگر همچنان کسی اشتباه کرد و بر سوابق خود تاکید کرد، رای ندهیم، اما اگر کسی بگوید میخواهم در کشتی انقلاب بمانم، به او رای بدهیم، اجازه بدهیم بماند.

*از همه شما توقع دارم، خاک پای شما هستم، بگذاریم کابینه وفاق ملی شکل بگیرد.

27211

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان