لزوم خودداری زائران درحالت خستگی از رانندگی/ ۶۰ درصد حوادث به خاطر سرعت غیر مجاز و خواب آلودگی رانندگان بوده است

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به لزوم استراحت کافی توسط رانندگان و زائران اربعین گفت: رانندگان و زوار از رانندگی در حالت خستگی و خواب‌آلودگی جدا خودداری کنند.

لزوم خودداری زائران درحالت خستگی از رانندگی/ 60 درصد حوادث به خاطر سرعت غیر مجاز و خواب آلودگی رانندگان بوده است

عبدالحسین زارع در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: ممکن است برخی ها به دلیل گرمای هوا ساعات شب را برای تردد انتخاب کنند که توصیه می شود با توجه به کاهش میدان دید در این ساعات و خستگی، زمان مناسبی را برای استراحت در نظر بگیرند.

وی افزود: بیشترین تصادفات در ساعات پایانی شب و اولیه بامداد اتفاق می افتد، زائران حتما پس از بازگشت از سفر استراحت کنند و این موضوع را در نظر بگیرند که خستگی ناشی از چند صد کیلومتر پیاده روی می‌تواند باعث تصادف شود.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: استراحت گاه هایی در طول مسیر و محورهای مواصلاتی برای زائران درنظر گرفته شده و توصیه می شود زائران در مسیر بازگشت حتما در صورت نیاز از آن ها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته سرعت غیر مجاز و خستگی و خواب آلودگی بیشترین عامل تصادفات در ایام اربعین بوده است، عنوان کرد: 60 درصد از تصادفات جاده‌ای به این دلایل بوده است.

زارع در پایان خاطرنشان کرد: عدم رعایت فاصله طولی و عدم رعایت حق تقدم، از دیگر عوامل حادثه ساز در ایام اربعین بوده وهمکاران ما به صورت شبانه روزی در جاده‌های استان حضور دارند و در صورت نیاز به کمک زائران و مسافران خواهند شتافت.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان