بیانیه حمایت از وزیر پیشنهادی پزشکیان برای وزارت کار با امضای احمد توکلی، ربیعی، شریعتمداری، صوفی و شافعی

وزرای پیشین تعاون، کار و رفاه  اجتماعی بیانیه ای در حمایت از احمد میدری منتشر کردند.

بیانیه حمایت از وزیر پیشنهادی پزشکیان برای وزارت کار با امضای احمد توکلی، ربیعی، شریعتمداری، صوفی و شافعی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جمعی از وزرای پیشین تعاون، کار و رفاه  اجتماعی، با انتشار بیانیه ای از  احمد میدری، وزیر پیشنهادی کار دولت چهاردهم حمایت کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

نمایندگان معزز مجلس شورای اسلامی؛ منتخبین محترم ملت بزرگ ایران؛

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از مهمترین، تاثیرگذارترین و راهبردی ترین دستگاههای اجرایی کشور و در واقع حاکمیتی ترین نهاد اجتماعی است و جایگاه مهم و اثربخشی در توسعه اقتصادی اجتماعی کشور دارد. دستاوردهای چهار و نیم دهه اخیر آن، مرهون قوانین و برنامه های منسجم، راهگشا، موثر و مصوب مجلس شورای اسلامی بوده، شتاب بخشی به موفقیتها و بهبود کیفیت زندگی آحاد خدمت گیرندگان آن، همچنان مشروط به رای اعتماد به وزرای توانمندی است که بتوانند سکان دار جامعه کار و تولید و نظام رفاهی کشور و شایسته تقبل این مسوولیت خطیر باشند.

همانگونه که مستحضرید همه ی اجزای مسوولیتی و وظیفه ای این دستگاه، در خدمت استقرار عدالت اجتماعی است و تحقق عدالت ، مستلزم اقدامات مهمی همچون  کاهش نابرابریها، ریشه کنی فقر و تبعیض، ارتقاء سهم تعاون در اقتصاد کشور ،توانمندسازی و اشتغال آفرینی، ارتقای امنیت در کار، کاهش آسیب های اجتماعی، تامین سلامت جسمی و روحی، تامین معیشت پایدار مردم، تقویت نهاد خانواده و بازآفرینی نظام های بیمه ای و رفاهی است.

اینها اموری مهم و در حکم حلقه های کم و بیش مفقوده ای هستند که همواره و در تمامی دوران ها باید بدانها پرداخت و در راس برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار داد.

در این راستا، رای به‌ وزیری توانا، شجاع، عالم‌، پاک دست ، مشرف بر چالش‌های حوزه های کار، تعاون و رفاه و توافق ساز ، با پیشینه ای روشن از تجارب موثر اجرایی‌ ، از اولویت‌های اساسی‌ است‌.

خوشوقتیم‌ که‌ رئیس‌ جمهور محترم، برای این‌ مسئولیت‌ خطیر، فردی انقلابی‌، مبارز، ایثارگر و دارای پیشینه‌ای درخشان در دانش‌، پژوهش‌ و خدمتگزاری با حفظ‌ عدالت‌ در حوزه رفاه اجتماعی، ‌یعنی‌ جناب آقای دکتر احمد میدری را معرفی‌ نموده‌اند.

از درگاه خداوند قادر متعال درخواست‌ داریم‌ که‌ به‌ نمایندگان بصیر ملت و دولت‌ آینده توفیق‌ خدمتگزاری به‌ ولی‌ نعمتان خود که همانا مردم عزیز و فداکار ایران هستند ، عنایت‌ بفرماید.

ناصر خالق 
علی صوفی
احمد توکلی
سید صفدر حسینی 
شریف زادگان
محمد شریعتمداری
علی ربیعی
غلامرضا شافعی

29218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان