هر روز به امام زمان هدیه دهید

آیت‌الله وحید خراسانی می‌گویند: ارتباط با امام زمان(عج) به دیدن امام نیست، اگر ما هم می‌خواهیم امام را درک کنیم باید برنامه داشته باشیم.

هر روز به امام زمان هدیه دهید

به گزارش پایگاه فکر و فرهنگ مبلغ، آیت‌الله وحید خراسانی - از مراجع عظام تقلید- درمورد ارتباط با امام زمان(عج) توصیه‌های دارند و در این‌ ارتباط می‌گویند:

اگر به این برنامه‌ای که می‌گویم عمل ‌کنید سعادت دنیا و آخرت شما بیمه‌ می‌شود. ارتباط با امام زمان(عج) به دیدن امام نیست، این درب و دیوار اطراف ما از اول آفتاب تا غروب کنار خورشید هستند اما چه بهره‌ای از آفتاب می‌برند؟ هیچ چیز، اما در دل کوه هفتادمتر تا صدمتر در عمق زمین ‌آن دانه فیروزه‌ای که خورشید را هم ندیده از تمام اشعه‌ای که از خورشید لازم داشته استفاده کرده و به یک گوهر تبدیل می‌شود.

نکته این است که این درب و دیوار کنار خورشید بودند اما بهره‌ای از خورشید نبردند اما آن‌ گوهر در دل‌کوه از خورشیده‌ بهره برده است.

پس اگر ما هم می‌خواهیم این‌ راه را طی کنیم و از اشعه امام زمان(عج) ‌استفاده کنیم باید برنامه داشته باشیم.

ابتدا اینکه نماز اول وقت را بر هرچیز مقدم ‌بداریم، ارتباط با خدا را حفظ و نماز را با هیچ چیز قیاس نکنیم. بعد از نماز صبح هر روز دعای عهد بخوانیم.

چشمان‌مان را از نامحرم پوشانده و شکم‌مان را از حرام پرنکنیم. همچنین واجباتی که خداوند گفته است استجابت کنیم و دراین صورت تمام اسم‌های ما در دفتری نوشته می‌شود که در صدر آن دفتر اسم‌ حر بن‌ ریاحی و حبیب بن‌ مظاهر قرار دارد.

سعی کنید هر روز بدون استثناء یک قسمت از قرآن را بخوانید به گونه‌ای که حداقل 50 آیه را خوانده باشید، سوره یاسین‌ را هر روز بخوانید و به امام زمان(عج) هدیه کنید. با این برنامه سعادت دنیا و آخرت شما تامین می‌شود.

/ منبع: خبرگزاری ایسنا

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان