زاخارووا: چیزی تحت عنوان مذاکره مسکو- کی‌یف وجود خارجی نداشته است

روسیه در واکنش به گزارشی مبنی بر اینکه حمله اوکراین به کورسک، در روند مذاکرات خللی ایجاد کرده است؛ تصریح کرد: چیزی تحت عنوان مذاکره طرفین وجود نداشته که کسی بخواهد خللی در آن ایجاد کند.

زاخارووا: چیزی تحت عنوان مذاکره مسکو- کی‌یف وجود خارجی نداشته است

به گزارش خبرآنلاین، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای به گزارش رسانه آمریکائی «واشنگتن پست» در خصوص اختلال در مذاکرات روسیه و اوکراین در پی حمله کی یف به کورسک واکنش نشان داد.

در بیانیه صادره از سوی سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به گزارش رسانه آمریکائی «واشنگتن پست» مبنی بر اینکه حمله اوکراین به منطقه کورسک، در روند آماده سازی مذاکرات ادعایی بین نمایندگان مسکو و کی یف خللی ایجاد کرده است؛ تصریح کرد: چیزی تحت عنوان مذاکره دو طرف وجود خارجی نداشته که کسی بخواهد خللی در آن ایجاد کند.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، این در حالیست که «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه پیشتر اعلام کرده بود که مسکو به ادعاهای کی یف مبنی بر آمادگی برای مذاکرات صلح توجهی نمی کند.

لاوروف در گفتگو با خبرنگاران در اجلاس سران اتحادیه کشورهای جنوب شرقی آسیا (آسه آن) در لائوس، در واکنش به اظهارات همتای اوکراینی خود درباره آمادگی برای مذاکره گفت: این اولین بار نیست که این حرف را می‌زند و گاهی دقیقاً برعکس آن را عنوان می کند.

زلنسکی اوایل این ماه اعلام کرد که آماده است با روسیه بدون توجه به اینکه چه کسی در راس قدرت آن است است، گفتگو کند. این در حالی است که وی در پاییز 2022 فرمانی را امضا کرد که برمبنای آن همه مذاکرات با رهبری فعلی مسکو را ممنوع کرد.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان