افتتاح یک واحد صنعتی و سه پروژه عمرانی در شهرک صنعتی سمنان

مدیر منطقه سمنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان از افتتاح همزمان سه پروژه عمرانی و بهره برداری از یک واحد صنعتی با حضور مسوولان استانی در شهرک صنعتی سمنان خبر داد.

افتتاح یک واحد صنعتی و سه پروژه عمرانی در شهرک صنعتی سمنان

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،علیرضا احسانی در حاشیه این مراسم گفت: با حضور سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی ، شرکت صنایع تک هامون افتتاح و به بهره برداری رسید. 

وی افزود: این شرکت تولیدی در زیربنایی به مساحت حدود پنج  هزار متر مربع و با سرمایه گذاری بالغ بر یک هزار و 421 میلیارد ریال در شهرک صنعتی سمنان فعالیت می‌کند.

مدیر منطقه سمنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به آغاز احداث این واحد در سال 1401،  افزود : این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه حدود 28 هزار تن لوله تک جداره آب با قطر کمتر از 630 میلیمتر از پلی‌اتیلن را دارد و با راه اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال 35 نفر فراهم شده است.

بهره‌برداری همزمان از 3 پروژه عمرانی شهرک صنعتی سمنان با اعتبار 126 میلیارد ریال 

احسانی در ادامه اظهار داشت: اجرای شبکه فاضلاب با هزینه‌کرد 39 میلیارد و 540 میلیون ریال،  شبکه روشنایی ورودی شهرک با سرمایه‌گذاری 45 میلیارد و 430 میلیون ریالی و تکمیل زیرساخت ساختمان کسب و کار با اعتبار 40 میلیارد و 700 میلیون ریال شرکت شهرک‌های صنعتی استان همزمان با پروژه های عمرانی شهرستان سمنان به بهره‌برداری رسید.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان