جوانسازی صورت با پروفایلو و شناخت فواید و عوارض آن

جوانسازی صورت با پروفایلو بسیار ساده و کاربردی می باشد و باید یک سری اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید تا این مورد را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. برای دریافت اطلاعاتی بیش تر در این زمینه همراه ما باشید.

جوانسازی صورت با پروفایلو و شناخت فواید و عوارض آن

ژل پروفایلو یکی از روش های جدید برای جوان ساختن پوست می باشد که آن را محکم تر می کند و باعث می شود که پوست شما جوان تر و شاداب تر به نظر برسد و باید بدانید که ماده اصلی در این درمان اسید هیالورونیک می باشد. همچنین باید بدانید که این ماده با نام فیلر برای رفع چین و چروک های پوستی نیز به کار می رود. با این حال باید در نظر داشته باشید که پروفایلو پوست شما را پر نخواهد کرد و تنها تمرکز آن برای سفت کردن پوست شما خواهد بود در ادامه شما را با جوانسازی صورت با پروفایلو آشنا خواهیم کرد.

استفاده ار پروفایل برای بهبود مشکلات پوستی

آشنایی با جوانسازی صورت با پروفایلو

جوانسازی صورت با پروفایلو یکی از روش های بی خطر و بدون درد است و این ماده به لایه پوست شما تزریق می شود و همچنین این کار به طور موثر سلول های پوستی را تغذیه خواهد کرد و تا زمانی که سفتی طبیعی پوست شما دوباره به دست بیاید این کار ادامه پیدا می کند و پوست شما سفت و محکم خواهد شد. همچنین در این میان باید در نظر داشته باشید که 4 تا 8 هفته زمان نیاز می باشد تا درمان انجام شود و تا زمانی که زمان مورد نیاز طی نشود نتایج خود را نشان نمی دهند. درمان پروفایلو علاوه بر صورت برای گردن و ناحیه دکلته و بازو ها و دست نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و می توان گفت که شما با استفاده از آن می توانید پوستی شاداب تر و محکم تر داشته باشید.

افراد مناسب

در نظر داشته باشید که هر نوع درمانی برای هر فردی مناسب نخواهد بود و استفاده از پروفایلو برای هر کسی که دارای پوست افتاده و شل است بسیار خوب است و این مورد بدین معنی است که افراد بالای 30 سال می توانند به راحتی از این تزریق استفاده کنند. پروفایلو روند پیری پوست شما را بسیار کند تر خواهد کرد و باید بدانید که بعد از سن 30 سالگی میزان الاسین، کلاژن و اسید هیالورونیک کاهش پیدا خواهد کرد و همین مورد باعث می شود تا پوست شما افتاده تر به نظر برسد امروز هزینه تزریق پروفایلو در هر ناحیه از بدن 3 میلیون و پانصد هزار تومان می باشد که در هر جلسه 2 میلی لیتر از این ماده وارد بدن شما خواهد شد.

جوانسازی صورت با پروفایلو

اهمیت معاینه قبل از درمان

قبل از اینکه تصمیم به پروفایلو بگیرید و بخواهید از آن استفاده کنید نیاز است تا ابتدا به صورت رایگان با متخصص های زیبایی مشورت کنید در طول این مشاوره پزشک شما ارزیابی خواهد کرد که آیا این درمان می تواند برای شما مناسب باشد یا خیر. زمانی که متخصصتان به این نتیجه رسید که این روش برایتان مناسب است و شما نیز آن را قبول کردید برای درمان برنامه‌ریزی های لازم انجام خواهد شد. به طور معمول قبل از درمان نیازی نیست تا اقدامات خاصی انجام ولی نیاز است تا یک سری از نکات را رعایت کنید که در ادامه آن ها را برایتان مورد بررسی قرار می دهیم.

  • سعی کنید 11 ساعت قبل از تزریق هیچ گونه کار یا ورزش سنگینی را انجام ندهید
  • بعد از تزریق در 48 ساعت اولیه صورت خود را ماساژ ندهید یا سایر درمان های زیبایی را روی پوستتان اعمال نکنید.
  • در 48 ساعت اولیه بعد از درمان نباید سونا و یا حمام بخار استفاده کنید.
  • 48 ساعت اولیه نباید در مقابل نور خورشید قرار بگیرید و اگر می خواهید این کار را انجام دهید باید از ضد آفتاب هایی با اس پی اف 50 استفاده کنید.
  • 24 ساعت قبل از درمان و 24 ساعت بعد از آن نباید نوشیدنی های الکلی مصرف نمایید.

افراد مستعد برای استفاده از پروفایلو

فواید استفاده از ژل پروفایلو

استفاده از این روش برای هر فردی که می خواهد تغییراتی را در روی پوست خود ایجاد کند می تواند فایده هایی را داشته باشد و باید بدانید که این روش کم تهاجمی تر از روش های جراحی خواهد بود در ادامه فوایدی که استفاده از این مورد با خود به همراه دارد را برایتان مورد بررسی قرار می دهیم.

  • پروفایلو میزان سستی پوست شما را کم می کند و می تواند به بالا رفتن استحکام و قابلیت ارتجاعی پوستتان کمک کند.
  • استفاده از این روش باعث سفت شدن پوست شما خواهد شد در نتیجه پوست شما دیگر دارای چین و چروک نمی باشد و ظاهری شاداب تر و جوان تر دارد.
  • استفاده از پروفایلو باعث می شود حجم مناطقی که دچار فرورفتگی یا افتادگی شده اند به طور خاص بهبود پیدا کند.
  • پروفایلو باعث تولید چهار نوع کلاژن و الاسین در پوست خواهد شد و تولید آن ها را تحریک می کند.
  • استفاده از پروفایلو با آبرسانی بیش تر در پوست می تواند پوست شما را بهبود بخشد.
  • پروفایلو برای کاهش حجم تیرگی پوست استفاده می شود.
  • این درمان باعث افزایش درخشندگی پوست شما شده و ظاهر زیبا تر را به پوست می دهد.
  • پروفایلو می تواند در اعماق پوست رفته و در شبانه روز و هفت روز هفته ظاهر شما را بهبود بخشیده و باعث جوان تر شدن پوستتان شود.
  • استفاده از پروفایلو باعث می شود حتی زمانی که شما در خواب هستید نیز پروسه جوان سازی و آبرسانی انجام شود.

اهمیت استفاده از پروفایلو در بهبود تیرگی های پوستی

عوارض استفاده از پروفایلو

استفاده از این روش با اینکه غیر تهاجمی است ولی باید بدانید که همانند سایر روش ها می تواند عوارضی را با خود و همراه داشته باشد با این حال عوارض این مورد کوتاه مدت بوده و بعد از تزریق به سرعت از بین خواهد رفت و معمولاً این عارضه ها در بسیاری از افراد دیده نخواهند شد با این حال اید بدانید که استفاده از این روش برای یک سری از افراد ممنوع می باشد که این افراد شامل حساسیت دارند یا در زمان بارداری و یا شیردهی قرار دارند.

کیودی و تورم در تزریق پروفایلو وجود دارد و باید در نظر داشته باشید که معمولا موارد 24 ساعت الی 48 ساعت بعد از بین می رود ولی امکان اینکه پوست شما حساس تر باشد و این کبودی ها کمی بیش تر زمان ببرد نیز وجود دارد.

فرق پروفایلو با سایر روش ها

روش های دیگری نیز برای جوانسازی پوست صورت وجود دارد ولی پروفایلو تفاوت اساسی با آن ها دارد و باید بدانید که این مدل نوع جدیدی از فیلر ها می باشد و اولین محصول بدون BDDE  می باشد. این تزریق پایدار تر و مبتنی بر اسید هالورونیک می باشد و برای درمان شل شدن پوست بسیار مناسب تر از سایر روش ها خواهد بود استفاده از غلیظ ترین اسید هیالورونیک ها نه تنها پوست شما را تحریک و آبرسانی می کند بلکه پیر بودن و شل شدن آن را نیز درمان کرده و آن را از نو بازسازی خواهد کرد.

پروفایلو نتایج باورنکردنی را در افراد ایجاد کرده است و به عنوان یک محصول پایدار این مورد 28 روز در پوست شما باقی می ماند و در طول این زمان چهار نوع کلاژن و لاستیک را ولید خواهد کرد و در نتیجه باعث بهبود چشمگیر پوست می شود دو جلسه درمان با فاصله زمانی 4 یا یک ماهه برای رسیدن به نتایج موثر کافی خواهد بود.

 اهمیت استفاده از پروفایلو

بعد از درمان شدن با این مورد پوست شما می تواند خودش را با سرعت بیش تری ترمیم کرده در نتیجه نتایج پروفایلو بلافاصله بعد از تزریق قابل مشاهده خواهد بود. بعد از اینکه بهبود جزئی را مستقیماً روی پوستتان مشاهده گردید بازسازی و جوان‌سازی پوست شما همچنان ادامه خواهد داشت و با گذشت زمان پوست شما به مرور بهتر از حال خواهد بود.

اگر از این مطلب رضایت داشته در ادامه می توانید اطلاعات دیگری در مورد لیپوساکشن غبغب و مزونیدلینگ صورت نیز به دست آورید و برای این کار کافی است تا از لینک های داده شده استفاده کنید و وارد بخش های مربوط شوید و مطالب مرتبط را مشاهده نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان