آذربایجان‌غربی در تعطیلات شهریور جزو ۶ استان مسافرپذیر کشور شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: طبق اعلام ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در تعطیلات شهریورماه سال جاری آذربایجان‌غربی جزو ۶ استان برتر کشور در جذب مسافر بوده است.

آذربایجان‌غربی در تعطیلات شهریور جزو 6 استان مسافرپذیر کشور شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، مرتضی صفری اظهار کرد: در بازه زمانی 8 تا 16 شهریورماه یک میلیون و 900 هزار نفر مسافر به آذربایجان‌غربی سفر کرده‌اند که پس از استان‌های مازندران، خراسان رضوی، گیلان، آذربایجان‌شرقی و اردبیل بیشترین تعداد مسافر محسوب می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی افزود: این آمار نشان‌دهنده اقبال مسافران برای سفر به استان بوده و در این مدت شهرستان‌های ارومیه، مهاباد، ماکو، خوی و پیرانشهر بیشترین تعداد مسافر را داشتند.

او ادامه داد: در مدت 8 تا 16 شهریورماه ظرفیت اقامت در مراکز اقامتی پنج شهرستان مذکور 100 درصد تکمیل شده بود و ضریب اشغال مراکز اقامتی سایر شهرستان‌های استان نیز 70 درصد بوده است.

صفری گفت: در سطح استان 124 واحد اقامتی با پنج هزار و 460 تخت و دو هزار و 280 اتاق وجود دارد که در این مدت پذیرای مسافران داخلی و خارجی بودند و پیش‌بینی می‌شود با تکمیل پروژه‌های در حال احداث ظرفیت مراکز اقامتی استان تا پایان سال جاری افزایش یابد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان