تقویت و توسعه زیرساختهای امنیت ساز کرمان از اهداف سفر کمیسیون امنیت ملی است

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت : سفر اعضای این کمیسیون به کرمان منجر فرصتی برای تقویت و توسعه زیرساختهایی که امنیت ساز هستند و رضایت مردم عزیزمان را در بر خواهد داشت، خواهد شد.

تقویت و توسعه زیرساختهای امنیت ساز کرمان از اهداف سفر کمیسیون امنیت ملی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ ابراهیم عزیزی شامگاه  پنجشنبه در پایان سفر کمیسیون امنیت ملی مجلس به جنوب استان کرمان در جمع خبرنگاران در جیرفت با اشاره به اینکه اولین سفر کمیسیون امنیت ملی به استان کرمان اختصاص داده شد، افزود : اولین اقدام لازم شناخت کاملی از جغرافیای جنوب کرمان بود که با بهره گیری از ظرفیت بالگرد گشت هوایی در منطقه انجام شد.

او اعلام کرد : جلسه شورای تامین شهرستان های جنوب کرمان هم تشکیل شد و مسائل و مشکلات متعددی در این جلسه مطرح شد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از دغدغه های مردم جیرفت هلیل رود بود و تاکید زیادی داشتند.  

عزیزی گفت: زندگی مردم، معیشت و اقتصاد این منطقه سالها به رودخانه هلیل گره خورده و کم آب شدن آن اثر منفی گذاشته است.

او بیان داشت : اینکه در بالا دست با هر هدفی سدی ساخته شود اما اقتصاد مردم اینطور آسیب ببیند، توجیه اقتصادی و … ندارد.

وی تاکید کرد: حیات هلیل رود به معنی زندگی و اقتصاد مردم منطقه و حل مشکلات آنها است.

عزیزی اظهار کرد: امروز هم تصمیماتی در این زمینه گرفتیم و در ادامه وزیر نیرو، جهاد و سایر مسئولان را به کمیسیون امنیت ملی دعوت می کنیم تا موضوع را بررسی کنیم و راهکارهای حل مشکل مردم جنوب کرمان را احصا کنیم و با یک روندی که اجرایی هم باشد بتوانیم حیات لازم را به این رودخانه بدهیم.  

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: فردا هم در مرکز استان نشست های تخصصی خواهیم داشت و جلسه شورای تامین استان را برگزار می کنیم و یک جمع بندی در استان و یک جمع بندی در تهران روی موضوعات مهمی که بخشی از آن با قانون گذاری و بخشی اصلاح قوانین و بخشی هم پیگیری از طریق دولت است دنبال می کنیم تا مسائل و مشکلات جنوب کرمان حل و فصل شود.

وی افزود: یک بخشی را هم به فرمانده‌هان و مسئولان و رده های مختلف تامین امنیت یادآور می‌شویم.

عزیزی تاکید کرد: می توانم این نوید را دهم که اولین سفر به کرمان منجر فرصتی برای تقویت و توسعه زیرساختهایی که امنیت ساز هستند و رضایت مردم عزیزمان را در بر خواهد داشت، خواهد شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان