بازگشت جادوگر به میادین/در انتظار مصاف جذاب تیلور و قاسمپور

بازگشت دیوید تیلور جادوگر امریکایی به تیم ملی کشتی امریکا برای برای رقابتهای کشتی جهانی اوزان غیرالمپیکی در آلبانی مهمترین معمای روز است.

بازگشت جادوگر به میادین/در انتظار مصاف جذاب تیلور و قاسمپور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های جهانی کشتی 2024 در 4 وزن غیرالمپیکی 61، 70، 79 و 92 کیلوگرم کشتی آزاد و 4 وزن غیرالمپیکی 55، 63، 72 و 82 کیلوگرم کشتی فرنگی از 6 تا 9 آبان 1403 در تیرانا پایتخت آلبانی برگزار می‌شود.

بر همین اساس رقابت‌های انتخابی در آمریکا در اوماها، نبراسکا برگزار می‌شود تا ترکیب آمریکا در این رقابت‌ها مشخص شود. فدراسیون کشتی آمریکا قرار است مسابقه انتخابی در اوزان 61، 70، 79 و 92 کیلوگرم برگزار کند.

بازگشت دیوید تیلور جادوگر امریکایی به تیم ملی کشتی امریکا برای این رقابتها مهمترین معمای روز است. تیلور در انتخابی تیم ملی کشتی امریکا برای المپیک مغلوب آرون بروکس جوان شد و حضور در بازیهای پاریس 2024 را از دست داد و پس از آن شایعاتی مبنی بر خدئاحافظی او از دایره طلایی شنیده شد که جادوگر امریکایی آن را رد کرد. حالا و با حضور او در رقابتهای انتخابی تیم ملی امریکا برای رقابتهای جهانی اوزان غیرالمپیکی او بعد از ماهها دوباره روی تشک آفتابی خواهد شد.

با توجه به برگزاری این رقابتها در اوزان غیرالمپیکی تیلور باید در وزنی به غیر از 86 کیلوگرم به میدان برود و او با صعود به یک وز بالاتر قرار است در وزن 92 کیلوگرم روی تشک برود.

در حالیکه پیش از این رسانه های امریکایی اعلام کرده بودند که نام دیوید تیلور در انتخابی وزن 92 کیلوگرم امریکا دیده نمی شود، اما در نهایت پس از حرف و حدیث های فراوان و گمانه زنی های بسیار جادوگر امریکایی در این وزن روی تشک خواهد رفت.

اگرچه تیلور برای حضور در رقابتهای جهانی آلبانی ابتدا باید در انتخابی ها کشتی بگیرد. تیلور برای قطعی کردن جواز حضور در مسابقات آلبانی رقیبی سرسخت به‌نام زاهید والنسیا را در پیش خواهد داشت.

تیلور هرگز تجربه‌ای در وزن 92 کیلوگرم نداشته و از نوامبر 2015 تاکنون در وزن 86 کیلوگرم با حریفان خود سرشاخ شده است.

در وزن 92 کیلوگرم  کامران قاسم پور کشتی گیر کشورمان هم از ایران در مسابقات جهانی حضور خواهد داشت. کامران هفته گذشته در انتخابی تیم ملی کشتی برای رقابتهای جهانی آلبانی در یک کشتی برتر امیرحسین فیروزپور را شکست داد و صاحب دوبنده تیم ملی ایران در جهانی آلبانی شد. اگر تیلور نیز ار سد زاهید والنسیا چغر و جوان عبور کند، نبرد احتمالی او با کامران قاسم پور می تواند دیدنی ترین کشتی رقابتهای جهانی آلبانی باشد.

253 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان