تغییر مهم در واریز حقوق بازنشستگان / مستمری این بازنشستگان دو میلیون افزایش یافت

مستمری و مقرری شهریورماه بازنشستگان واریز شد. در این نوبت پرداختی، مقرری تک بازمانده فرزندان اناث از میزان ۸۰ درصد مقرری به ۱۰۰ درصد مقرری افزایش یافت.

تغییر مهم در واریز حقوق بازنشستگان / مستمری این بازنشستگان دو میلیون افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ششمین مستمری و مقرری بازنشستگان صنعت نفت در سال 1403 دیروز چهارشنبه (21 شهریورماه) واریز شد.

در این نوبت پرداختی، مقرری تک بازمانده فرزندان اناث از میزان 80 درصد مقرری به 100 درصد مقرری افزایش یافت. مابه‌التفاوت (بک پی) این تغییر از تاریخ 1399/1/1 نیز پرداخت شد. محاسبات فنی برای سال‌های قبل از 1399 نیز در حال انجام است که پس از نهایی شدن پرداخت آن اجرایی خواهد شد.

برای تک‌ همسر بازمانده نیز این مقررات پیش‌تر و از تیرماه 1400 اجرایی شده بود. از این‌رو، معوقات این گروه از ابتدای سال 1399 تا تیرماه 1400 محاسبه و پرداخت شد. همچنین برای مقرری‌بگیران با عنوان " نوه اناث " به زودی افزایش یاد شده پرداخت خواهد شد.

افزایش سرانه‌های ورزش و بن کالا

در این نوبت از پرداختی، سرانه‌های نقدی ورزش برای متاهلان و مجردها به ترتیب به مبالغ «یک میلیون و هشتصد هزار تومان» و «هفتصد و بیست هزار تومان» افزایش یافته است. همچنین مبلغ بن کالا به «یک میلیون و بیست‌هزار تومان» افزایش یافته است.

 مابه‌التفاوت (بک پی) سرانه نقدی ورزش و بن کالا از اول سال مالی صندوق‌ها (خردادماه) نیز در این نوبت از پرداختی، واریز شده است.

223223

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان