مذاکره رسمی استقلال با گزینه اصلی نکونام برای خط حمله

کریم انصاری‌فر از طریق برادرش امروز به طور رسمی پای میز مذاکره با استقلال نشست.

مذاکره رسمی استقلال با گزینه اصلی نکونام برای خط حمله

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هم‌تیمی جواد نکونام در باشگاه اوساسونا و تیم ملی، ممکن است بدل به آخرین خرید استقلال در فصل نقل و انتقالات شود.

به گزارش ورزش سه، استقلال در فصل نقل و انتقالات برای پست خط حمله دست به هیچ اقدامی نزده و این مسئله ممکن است به نقطه ضعف این تیم در طول لیگ بدل شود. در این شرایط جواد نکونام قصد دارد آقای گل سابق فوتبال ایران را به استقلال بیاورد: کریم انصاری‌فرد، که یک دهه از کوچ او به فوتبال اروپا و بازی در اسپانیا، یونان، انگلیس و قبرس می‌گذرد.

جواد و کریم همواره رابطه‌ای نزدیک و صمیمی با یکدیگر داشته‌اند و حالا باید این ارتباط کار کند، آن هم در شرایطی که کریم پس از پایان احتمالی دوران ملی به یک فضای تازه برای درخشش مجدد نیاز داشته باشد.

باشگاه استقلال فعالیت خوبی در نقل و انتقالات تابستانی داشته و توانست رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، دیدیر اندونگ، گائل کاکوتا و ... را به خدمت بگیرد؛ ولی کار آبی‌ها در بازار تمام نشده و آنها در تلاش هستند تا خط حمله خود را هم تقویت کرده و مهاجمی به خدمت بگیرند که تمام‌کننده و گلزن باشد و موقعیت‌هایشان هدر نرود.

کریم انصاری‌فرد که طی یک دهه اخیر بیرون از فوتبال ایران بوده و عملکرد قابل قبولی در این سال‌ها داشته، گزینه اصلی استقلال برای تقویت خط حمله است و جواد نکونام تاکید کرده تا هم‌بازی سابق خود در تیم ملی و اوساسونا را به تیمش بیاورد و به خط حمله اضافه کند.

این مهاجم باتجربه که 10 سال قبل در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی از تراکتور راهی اوساسونا شد و درست مثل جواد نکونام در سال 2014 به این تیم اسپانیایی پیوست، حالا پس از یک دهه در شرایطی قرار گرفته که احتمال دارد شاگرد او در استقلال شود.

امروز برادر کریم به صورت مستقیم با استقلال مذاکره کرد و درباره شرایط حضور این بازیکن و دستمزد پیشنهادی به صحبت پرداخت.

از اینجا به بعد وظیفه باشگاه استقلال است که این انتقال خوشایند را به سرانجام برساند تا گلزن اردبیلی تمام‌نشدنی فوتبال ایران راهی مخالف علی دایی را در پیش بگیرد و وضعیت خط حمله استقلال را با یک مهاجم داخل باکس و تمام‌کننده حرفه‌ای بالانس کند.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان