مهمترین خواسته اهالی مرزن‌آباد از مسعود پزشکیان

استاندار مازندران گفت: اجرای کامل طرح ملی تعریض جاده کندوان از مهم‌ترین خواسته های اهالی به ویژه روستاهای بخش مرزن آباد چالوس واقع در حاشیه این محور از دولت چهاردهم است.

مهمترین خواسته اهالی مرزن‌آباد از مسعود پزشکیان

به گزارش خبرآنلاین،عملیات اجرایی این طرح به طول حدود 20 کیلومتر از سال 1389 شروع شد و بر اساس برنامه اعلامی قرار بود از حدود پنج کیلومتر درست در امتداد قطعه چهار آزاد راه تهران – شمال پیش از شهر مرزن آباد آغاز شود و تا منطقه دزدبن در مسیر جاده کندوان ادامه یابد اما بنا به گفته برخی از کارشناسان و مسوولان روند اجرای طرح به علت وجود موانع و بروکراسی های اداری با تاخیر همراه است به طوری که این وضعیت حتی به وقفه چندین ساله روند اجرای آن انجامیده است.

ایرنا در خبری نوشت:رفع گره های کور ترافیکی در راستای بهره برداری از قطعه چهار آزادراه تهران – شمال در محدوده شهری مرزن آباد، جلوگیری از یکطرفه شدن جاده کندوان در زمان اوج سفرها از منطقه دزدبن تا مرزن آباد و در نهایت رفع نگرانی و دغدغه چندین ساله ساکنان نقاط شهری و روستایی پیرامون بخش مرزن آباد ناشی از این معضل ادامه‌دار از مهم ترین اهدافی بوده که برای اجرای این طرح پیش بینی شده است.

مطالبه ای که پنجشنبه شب در یادواره 24 شهید روستاهای دلیر و الیت بخش مرزن آباد چالوس نیز توسط یوسف نوری استاندار مازندران مطرح شد و بیان کرد: سزاوار نیست هر بار با اعمال محدودیت های ترافیکی و یک طرفه شدن جاده چالوس – کرج محدوده کندوان اهالی این 60 روستا در خانه هایشان حبس و روند زندگی آنان مختل شود.

وی اظهار کرد: گرچه در دولت سیزدهم با بازدیدهای به عمل آمده از سوی مسوولان کشوری و استانی گام هایی برای شتاب بخشی در روند اجرایی طرح صورت گرفته اما کافی نبوده و امیدوارم با ادامه فعالیت ها در دولت چهاردهم در سایه وفاق ملی این طرح در اولویت قرار گیرد و هرچه زودتر با تزریق اعتبار به اجرای آن پرونده این طرح بسته شود.

جاده کرج – چالوس حدوده 160 کیلومتر است

جاده کرج – چالوس حدوده 160 کیلومتر است که حدود نیمی از آن جزو محدوده مازندران- چالوس بوده و به کندوان شهرت دارد؛ برابر آمار این روزها حدود 40 هزار خودرو از اقصی نقاط کشور برای بهره مندی از مواهب طبیعی و تاریخی نظیر جنگل و دریا در خطه غربی مازندران از این گذرگاه تردد می کنند.
مسوولان پلیس راه هم این روزها برای تخلیه بار ترافیکی ناگزیرند هر روز محدودیت های ترافیکی اعمال و این جاده در ساعاتی از روز در مسیر رفت و برگشت یک طرفه کنند.

استاندار مازندران همچنین در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امروز مهم ترین خواسته شهدا ، تداوم راه آنان با ارائه خدمات صادقانه و خالصانه به مردم است.

نوری افزود : این 24 شهید از زمره کسانی بودند که به فرمان امام ( ره ) از جان، مال و خانواده خود گذشتند و برای دفاع از ارزش های اسلامی راهی جبهه و جنگ شدند و امروز این شهدا در میان ما هستند و زنده اند.

بخش مرزن آباد چالوس با برخورداری از یک نقطه شهری و 103 نقطه روستایی در مسیر جاده چالوس – کرج محدوده کندوان قرار دارد.

233217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان