کرمان در منظومه‌ی امنیتی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به سفر نظارتی اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به استان کرمان گفت : استان کرمان در منظومه‌ امنیتی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

کرمان در منظومه‌ی امنیتی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛  ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی شامگاه پنج شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح اولین روز سفر نظارتی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به استان کرمان اعلام کرد: این سفر دومین سفر نظارتی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در دور دوازدهم بوده که از جیرفت و جنوب استان کرمان آغاز شده است.

او  افزود: نظارت میدانی از بخش های مختلف شهرستان جیرفت از طریق بازدید هوایی انجام شد و سپس اعضای کمیسیون در گلزار شهدای جیرفت در جمع خانواده شهدا حاضر شدند در ادامه شورای تامین شهرستان های جنوبی استان با حضور اعضای شورای تامین استان و مقامات امنیتی و انتظامی استان تشکیل و چالش ها و فرصت های منطقه تشریح شد که حتما در ادامه و با حضور مقامات ارشد در کمیسیون بررسی خواهد شد.

او اظهار کرد: مسأله اتباع خارجی، قاچاق سوخت، خشکسالی و... برخی از مشکلات منطقه بود که از سوی مقامات تشریح شد و اعضای کمیسیون نیز به موضوع اصلاح قوانین برای مبارزه با قاچاق و تامین آب جنوب استان تاکید کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استان کرمان در منظومه‌ی امنیتی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و فردا نیز در جلسه ای با مقامات ارشد کشور، موضوعات استان کرمان در مرکز استان به ویژه مشکل تامین آب هلیل رود بررسی خواهد شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان