کنایه منتجب‌نیا به حضور یک نظامی در کابینه پزشکیان/ وفاق ملی به معنای آش شله‌قلمکار نیست

منتجب‌نیا با اشاره به شعار مسعود پزشکیان برای وفاق ملی خاطر نشان کرد: زمان رأی دادن به آقای پزشکیان وفاق ملی نبود. وفاق ملی بعد از رأی آوردن و بعد از انتخابات مطرح شد و هنوز هم معنی وفاق ملی تعریف نشده است. وفاق ملی به معنای آش شله‌قلمکار نیست.

کنایه منتجب‌نیا به حضور یک نظامی در کابینه پزشکیان/ وفاق ملی به معنای آش شله‌قلمکار نیست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رسول منتجب‌نیا، فعال سیاسی اصلاح طلب، در بخشی از گفت و گوی خود با خبرگزاری خبرآنلاین، با اشاره به کابینه چهاردهم و حضور برخی از چهره‌های اصولگرا گفت: هیأت دولت، باید هیأت دولت اصلاح‌طلبی باشد. اینکه قریب نصف از هیأت دولت اصولگرا یا نظامی هستند و یک تعداد اندکی، دو، سه یا چهار نفر اصلاح‌طلب هستند، این کابینه خلاف انتظار مردم بوده و آنان و اصلاح‌طلب‌ها از این مسئله ناراضی بودند. لذا وقتی لیست کابینه معرفی شد، یک موج نارضایتی و اعتراض در سطح کشور مشاهده شد. در کل باز مردم تأمل کردند و ما وعده دادیم و گفتیم باید عملکرد آنان را ببینیم. این مسئله خلاف انتظار ولی قابل اغماض است.

وی ادامه داد: بعد از وزرا و هیأت دولت نوبت به همکاران دیگری مانند معاون وزرا می‌رسد، ممکن است یکی از وزرا بگوید من وزیر هستم و حق دارم از ستاد رقیب آقای پزشکیان استفاده کنم  و او را به عنوان استاندار انتخاب می‌کنم، من حق دارم استاندار اصولگرا یا دارای تفکر ارتجاعی مثلاً انجمن حجتیه بگذارم، این حرف بسیار غلط است و شما چنین حقی ندارید. رئیس جمهورتان را مردم به عنوان رئیس جمهور اصلاح‌طلب انتخاب کردند و شما هم در کابینه اصلاح‌طلبی هستید. باید معاونان شما معاونانی باشند که با مردم و رأی‌دهندگان همراه باشند. استانداران شما باید کسانی باشند که با رأی‌دهندگان همراه باشند. آنهایی که زمین و زمان را به هم وصل کردند تا آقای پزشکیان رأی نیاورد و رقیب ایشان رأی بیاورد، آنها حقی ندارند.

این چهره سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به شعار مسعود پزشکیان برای وفاق ملی خاطر نشان کرد:  زمان رأی دادن به آقای پزشکیان وفاق ملی نبود. وفاق ملی بعد از رأی آوردن و بعد از انتخابات مطرح شد و هنوز هم معنی وفاق ملی تعریف نشده است. وفاق ملی به معنای آش شله‌قلمکار نیست. وفاق ملی به معنای این نیست که ما رأی را از مردم به عنوان اصلاح‌طلبی بگیریم ولی عمل ما به نفع مخالفان اصلاحات باشد. این برخلاف رویه و برخلاف تعهدی است که باید سپرده شود.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان