ماهان شبکه ایرانیان

اعزام دانشجویان دانشگاه های کرمان به مناطق عملیاتی غرب کشور

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان  گفت : بیش از ۶۰۰  نفر از دانشجویان استان کرمان  به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد.

اعزام دانشجویان دانشگاه های کرمان به مناطق عملیاتی غرب کشور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ سید هادی طباطبایی مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان در مصاحبه ای گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هر سال جمعی از جوانان دانشجو از مناطق عملیاتی راهیان نور بازدید می‌کنند.

 سید هادی طباطبایی بیان داشت: این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس برای دانشجویان و خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.

دانشجو نوشت ، او افزود: در مرحله نخست اعزام کاروان دانشجویی راهیان نور، بیش از ٢٨٠ نفر از دانشجویان دختردانشگاه‌های استان کرمان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

وی گفت : براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ان شاءالله تمام تلاش خود را در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص «زیارت با معرفت» و استفاده حداکثری دانشجویان از این سفر انسان‌ساز معنوی انجام خواهیم داد.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان هدف از اعزام این کاروان‌ ها را بازدید دانشجویان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس و تجدید میثاق با شهدا، آشنایی با جوانمردی ها و دلاوری های شهدای گرانقدر در دفاع از میهن اسلامی و تقویت روحیه اخلاص، ایثار و شهادت طلبی در آنان اعلام نمود.  

او تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قریب 600 نفر از دانشجویان دانشگاه های استان کرمان تا پایان مهرماه امسال به مناطق عملیاتی مختلف غرب کشور اعزام خواهند شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان