پس از برد شیرین در نیوکمپ؛

زیدان: کارت قرمز رونالدو آزارم داد/ همه آماده هستند

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بعد از برد تیمش مقابل بارسلونا به کارت زرد دوم رونالدو که منجر به اخراجش شد اعتراض داشت و از عملکرد بازیکنانش تمجید کرد.

زیدان: کارت قرمز رونالدو آزارم داد/ همه آماده هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، زین‎الدین زیدان، سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید، بعد از پیروزی تیمش مقابل بارسلونا در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا درباره بازی توضیح داد و البته از کارت قرمز رونالدو ناراحت بود.

او بعد از برد تیمش به خبرنگاران گفت: مثل همیشه تصمیم ندارم در چنین بحث‎هایی شرکت کنم و از تصمیم داور بگویم. ما بازی خوبی انجام دادیم، اما چیزی که آزارم داد اخراج کریستیانو رونالدو بود. شاید آن صحنه پنالتی نبود، اما این که به خاطر آن صحنه کارت زرد بگیرد، آن هم کارت زرد دوم، کمی بی‏رحمانه بود.

زیدان در ادامه گفت: البته ما نمی‎توانیم چیزی را تغییر دهیم، حتی اگر سعی کنیم برای روز چهارشنبه و بازی برگشت او را داشته باشیم هم نمی‌‏توانیم.

او درباره بازی هم گفت: با 10 نفر همه تلاشمان را کردیم و تا آخرین دقیقه برای پیروزی جنگیدیم. اما این فقط یک بازی بود و بازی برگشت هم مانده است. از نتیجه به دست آمده خیلی خوشحالیم، اما هنوز تکلیف بازی مشخص نشده و باید روز چهارشنبه هم بازی کنیم. از بازی امشب لذت بردیم و از فردا تمرین برای بازی برگشت را آغاز می‏‌کنیم.

زیزو درباره آسنسیو گفت: کاری که او کرد مرا متعجب نکرد. او واقعا عالی است، توانایی حفظ توپ خوبی دارد، در لحظات مهم گل می‌‏زند و قدرت شوت‏زنی خوبی هم دارد. ما از او راضی هستیم، از همه راضی هستیم. تیم اول و دوم نداریم، همه به یک اندازه کار می‏‌کنند و من هم باید تیم و ترکیبش را انتخاب کنم. نکته مثبت این است که همه عملکرد خوبی دارند، چه 30، چه 60 و چه 90 دقیقه بازی کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر