کلیپس هرمی فندی (Fendi)، اکسسوری که هرکسی دلش می‌ خواهد داشته باشد

بعد از کلیپس های پروانه‌ای و همچنین کش های موی سر رنگارنگ، کلیپس های هرمی ساخت فندی ازجمله اکسسوری هایی است که از دهه نود بازگشته‌اند و شما حتماً با دیدن آن‌ها، دوست دارید چندتایی از آن‌ها را داشته باشید

بعد از کلیپس های پروانه‌ای و همچنین کش های موی سر رنگارنگ، کلیپس های هرمی ساخت فندی ازجمله اکسسوری هایی است که از دهه نود بازگشته‌اند و شما حتماً با دیدن آن‌ها، دوست دارید چندتایی از آن‌ها را داشته باشید. این کلیپس ها در هفته مد میلان و در نمایش مد فندی توسط دو خواهر جی جی و بلا حدید رونمایی شد. کلیپس هایی بارنگ‌های جذاب بر روی موهای مدل‌های جذاب، همه را به داشتن آن‌ها ترغیب می‌کرد. این تکه‌های ریز ما را یاد دهه نود میلادی می‌اندازد، یاد لگو های ریز و دوست‌داشتنی. با بنیتا همراه باشید.
مدل‌هایی که در هفته مد میلان شرکت داشتند غالباً فرم‌هایی به شکل دخترهای بازی‌های کامپیوتری و ویدیو، دخترهای فانتزی که در کارتون‌های می‌توانستید پیدا کنید، بودند. آرایش آن‌ها، مدل موهایی که به‌صورت پف‌دار درست‌شده بودند، رژ لب‌های براق و اکسسوری هایی که در هیچ جایی به‌جز دهه نود نمی‌توانستید پیدا کنید در این هفته مد دوباره نشان داده شدند. همراه ما باشید تا کلیپس های هرمی فندی (Fendi) را مشاهده کنید.
اگر علاقه زیادی به اکسسوری دارید می‌توانید به اکسسوری های پاییزی و ترکیب اکسسوری ها با لاک ناخن مراجعه کنید.

تزیینات فندی

تزیینات فندی

تزیینات فندی


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر