چه لباسی برای پاییز مناسب است؟

این الگوها را باید مدیون گوچی (Gucci) دانست

این الگوها را باید مدیون گوچی (Gucci) دانست. زمانی که الساندرو میشل (Alessandro Michele) سرپرست گروه گوچی، وارد عرصه طراحی لباس شد و در خانه‌ها و مراسم‌های مد توانست خودش را نشان دهد در اولین اقدام با سبک مینیمالیست به مبارزه پرداخت، عنوان سبکی که او داشت ماکزیمالیسم (maximalism) بود که در اوایل روزهای انتشارش گمان می‌رفت کسی در مقابل سبک مینیمالیست استقبال چندانی از این سبک داشته باشد؛ اما در نیویورک که مهد سبک مینیمالیست هم بود، این سبک لباس‌ها، طرفداران زیادی پیدا کرد. سبکی که میشل وارد بازار کرد در پاییز شامل لباس‌ها وسایل جانبی است. لباس‌هایی که با پوشیدن آن‌ها شبیه خانم فریزر (کارتون خانم فریزر و لباس‌هایش را به یاد بیاورید) می‌شوید. برعکس مینیمالیست که درنهایت سادگی این لباس‌ها دارای طرح‌های زیادی است. ازآنجایی‌که ما نمی‌توانستیم به‌سادگی میان سایر لباس‌ها و این لباس‌های جدید تفاوت قائل شویم از یکی از آشنایان این سبک کمک گرفتیم. همراه بنیتا باشید تا یک استایل پاییزی به انتخاب گوچی داشته باشید.

با لباس شروع کنید

لباس پاییزی

برای اینکه به سبک ماکزیمالیسم برسید از لباس باید شروع کنید. پیشنهاد به شما می‌کنیم که هم زنانه و هم کمی مردانه بپوشید. برای انتخاب لباس خودتان باید از یک دامن بلند و لخت که معمولاً روی آن طرح‌های ساده‌ای وجود دارد استفاده کنید. سعی نکنید که به آن وسایل همانند کمربند و یا چیزهای اضافی آویزان داشته باشید. ولی سعی کنید که از پارچه‌های مناسب، راحت، نرم و حتی ارزان استفاده کنید تا لباس بهتری داشته باشد. چند نمونه از این لباس‌ها در نمونه الگوهای زیر موجود هستند.

لباس خودتان را بزرگ انتخاب کنید

لباس پاییزی

وقتی به لباس بالاتنه می‌رسیم، باید دست به یک کار جسورانه و شجاعانه بزنید. شاید برایتان کمی سخت باشد ولی باید لباسی بزرگ‌تر از اندازه خودتان همانند ژاکتی بزرگ و عجیب‌وغریب را به تن کنید. هرچقدر لباس شما بزرگ‌تر باشد مسلماً برای سبکی که می‌خواهید در ان از مینیمالیستی دوری‌کنید بهتر است. شبیه خانم فریزر شده‌اید؟ فک کنم هنوز چیزهایی کم دارید.

کمی ژانگولر اضافه کنید

لباس پاییزی

همه‌کسانی که می‌خواهند سبک لباسی به شکل خانم فریزر داشته باشند باید گوشواره‌های خاصی داشته باشند، یکی از ارگان‌های اصلی این سبک عجیب بودن است. سعی کنید، از لوازم استفاده کنید که صنایع‌دستی باشند و یا از گوشواره‌هایی که کودکی شما را به یاد بیاورد. هرچقدر گوشواره‌هایتان طراحی عجیب و کودکانه داشته باشد بهتر است. نمونه‌هایی از این گوشواره‌ها را در پایین ملاحظه می‌کنید. می‌توانید از آن‌ها الگو بگیرید.

محکم روی زمین بایستید

لباس پاییزی

کفش‌هایی که مادربزرگتان به پا داشت را یادتان می‌آید، پاشنه‌هایش خوابیده بود! این روزها باز این کفش‌ها مد شده است، هرچقدر این کفش‌های ساده باشد بهتر است. کفش‌هایی که معمولاً پاشنه‌های آن‌ها کوتاه است و پشت آن‌ها باز است و در برخی موارد فقط تا قسمتی از مچ پا ادامه دارد. کم‌کم شبیه خانم فریزر می‌شود. صبر کنید. هنوز جا دارد. نمونه‌ای از این کفش‌ها را در پایین مشاهده می‌کنید.

چراکه نه؟

لباس پاییزی

بعضی وقت‌ها بیشتر، بهتر است. شال و روسری‌هایی که دارای طرح‌های خاصی دارند را به دور گردن و سرخودتان ببندید و از آن‌ها برای خوش‌پوشی خودتان استفاده کنید. پیشنهاد دیگر ما به شما استفاده از جوراب‌های خاص به همراه اضافاتی هستند که به آن‌ها اضافه می‌شود. همانند گل‌ها و پولک‌ها. آیا تاکنون از این وسایل استفاده نکرده آید بهتر است همین‌الان شروع کنید.




 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر