معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به میزان خبر داد

رشد ۷ درصدی صلح و سازش در شعب شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان /افتتاح شورای حل اختلاف شهر سورک

حمزه ئی از رشد ۷ درصدی پرونده‌های منتهی به صلح و سازش در شعب شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان از ابتدای سال جاری و همچنین افتتاح و راه اندازی شورای حل اختلاف شهر سورک خبر داد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از رشد 7 درصدی پرونده‌های منتهی به صلح و سازش در شعب شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان از ابتدای سال جاری و همچنین افتتاح و راه اندازی شورای حل اختلاف شهر سورک خبر داد.

وی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تعداد 5543 فقره پرونده در شعب شورای حل اختلاف استان هرمزگان به صلح و سازش منجر شده که در مقایسه با تعداد 5166 پرونده منتهی به سازش در مدت مشابه سال 1396، رشد 7 درصدی صلح و سازش را نشان می‌دهد.

این مقام قضایی در ادامه با تأکید بر محوریت توجه به صلح و سازش میان مومنین با تأسی از سیره عملی حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و در تبعیت از فرهنگ عاشورا، از افتتاح و راه اندازی شورای حل اختلاف شهر سورک از توابع شهرستان جاسک استان هرمزگان خبر داد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت: مهمترین هدف از تشکیل شورای حل اختلاف در مناطق مختلف استان هرمزگان، ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های مختلف قضایی است که موجبات نزدیکی قلوب مومنین و از بین بردن کینه‌ها و اختلافات را فراهم سازد.

وی ابراز امیدواری کرد: به فضل الهی و در پرتوی مجاهدت اعضا و کارکنان شورا‌های اختلافات استان هرمزگان، دعاوی باقی مانده به صلح و سازش منجر و فضای همدلی و مودت هر چه بیشتر بر مناطق مختلف استان هرمزگان حاکم شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر