پس از مرگ تدریجی واردکنندگان خودرو نوبت به نمایشگاه داران رسید

با بسته شدن سایت ثبت سفارش خودرو، بسیاری از شرکت های وارد کننده خودرو تعدیل نیرو کرده و این روزها تنها به ارایه خدمات پس از فروش می پردازند

با بسته شدن سایت ثبت سفارش خودرو، بسیاری از شرکت های وارد کننده خودرو تعدیل نیرو کرده و این روزها تنها به ارایه خدمات پس از فروش می پردازند. حالا پس از شرکت های واردکننده نوبت به نمایشگاه داران رسیده که مشتریان خود را از دست داده و اقدام به تعدیل نیرو یا لغو کسب و کار خود بکنند.
اگر کمی در بازار خودرو گشت و گذار کنید متوجه خواهید شد که نمایشگاه داران نیز از وضعیت فعلی راضی نبوده و به گفته بسیاری از آن ها اگر ممنوعیت واردات خودرو همچنان ادامه پیدا کند تا انتهای سال مجبور به بستن نمایشگاه های خود خواهند شد.
به نقل از پایگاه خبری خودرو پلاس، به گفته یکی از نمایشگاه داران خیابان عباس آباد تهران، وضعیت فعلی بازار به هیچ عنوان با قبل قابل مقایسه نبوده و در حال حاضر با توجه به عدم تامین خودرو از سوی واردکنندگان و کساد بازار دست دوم ها با توجه به قیمت ارز تقریبا بازار در رکود کامل به سر می رود.
به نظر می رسد که نمایشگاه داران برای حفظ بقای خود مجبور به تعدیل نیرو بوده تا بتوانند هزینه های جاری خود را پاسخ بدهند. البته در صورت ادامه وضعیت فعلی آینده خوبی برای فعالان این صنف پیش بینی نمی شود.
نبود مشتری نه تنها در بازار خودروهای خارجی که در بازار خودروهای داخلی و دست دوم نیز کاملا محسوس است. اکثر افرادی که اقدام به ثبت نام در طرح های پیش فروش می کنند دلالانی هستند که در قطع به یقین به محض دریافت خودروی خود اقدام به فروش آن می کنند.
با این اوصاف به نظر می رسد که پس واردکنندگان خودرو این بار نوبت به مرگ تدریجی نمایشگاه داران رسیده است. مرگی که میتوان دلیل آن را تصمیمات یک شبه وکمی عجولانه وزرای سابق صنعت دانست وحالا چشم امید همه این فعالان والبته واردکنندگان به امضای وزیر جدیدی است تا با یک تصمیم درست وکارشناسی وضعیت نابسامان خودروی کشور از این کما خارج شود .
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر