این برای هردوی ما بهتر است&#۱۶۰;

بهتاشمیثاقیان: به تیم پدرم نمی‌روم!

فصل ۹۵-۹۶ هنوز برای میثاقیان ها تمام نشده ، چرا که آنها یک بازی حساس و مهم مقابل پرسپولیس در مشهد دارند که تکلیف لیگ را روشن خواهد کرد .&#۱۶۰;

بهتاش میثاقیان: به تیم پدرم نمی‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، بهتاش میثاقیان فرزند اکبر که مهارت های او را در پرتاب اوت دارد ، در تیم بادران آخرین گل فصل را در بازی پارس جنوبی به ثمر رساند. او می گوید :لطف خدا شامل حال من شد و توانستم یکبار دیگر در این فصل برای تیمم گلزنی کنم . وقتی تیمی به گل می رسد حاصل زحمات همه بچه هاست و خدا را شکر می کنم که فصل را با گلزنی به پایان بردم . با اینکه پست من در این فصل دفاع چپ بود ولی همیشه سعی کردم توی حملات به تیم کمک کنم و اگر فرصتش پیش بیاید گل هم بزنم.


او درباره پسر سرمربی تیم بودن حرف های جالبی دارد. جالب این که نمایش خوب او در زمانی بوده که ربیعی سرمربی بادران شد . بهتاش می گوید: وقتی پدر روی نیمکت تیم بادران حضور داشتند بخش بزرگی از ذهن من درگیر موضوعاتی بود که برای ایشان ایجاد میشد .به هر حال وقتی داخل استادیوم از طرف تماشاگران فحاشی میشد و یا موضوعات دیگری که در داخل باشگاه پیش می آمد ناخودآگاه میخواستم واکنش نشان بدهم و از منافع پدرم دفاع کنم . من هر چه دارم اول از لطف خدا و بعد پدر عزیزم است .وقتی در تیمی بازی میکنی که پدرت سرمربی آن است هر چقدر هم مثبت و تاثیر گزار باشی باز هم ممکن است این ذهنیت وجود داشته باشد که بخاطر شخص ایشان در حق من لطفی شده و توانایی های من کمتر دیده شود و از طرف دیگر حضور من هم در تیم برای ایشان سختی هایی را به همراه داشته باشد. بعد از جدایی ایشان با تلاش بیشتر روی بازی خودم متمرکز شدم  و اعتماد کادر فنی را هم جلب کردم .آقای ربیعی مربی جوان و با دانشی هستند که در نیم فصل دوم در خدمت ایشان بودیم . به هر حال از زمانی که به تیم تشریف آوردند به من اعتماد کردند و امیدوارم توانسته باشم با عملکردم جواب اعتمادشان را بدهم.


او در باره آینده هم چنین می گوید: من از سال 88 در لیگ یک در تیم های متعددی بازی کردم و فکر میکنم فصل پیش رو فرصت خوبی برای برداشتن قدم های بزرگتر در مسیر ورزشی من باشد. امیدوارم با توجه به عملکردم، در فصل آینده در یک تیم لیگ برتری فوتبال بازی کنم. البته این موضوع را هم اشاره کنم که نمیخواهم به تیم پدرم بروم حتی اگر سیاه جامگان در لیگ برتر باقی بماند. چون همانطور که اشاره کردم این دوری برای هر دو ما بهتر است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر