بهادری: برای کسب رتبه مناسب، به بازیکن بزرگ نیاز داریم

کاپیتان تیم فرش‌آرا گفت: برای کسب رتبه خوب نیاز مبرمی به خرید ۲، ۳ بازیکن ملی‌پوش داریم.

بهادری: برای کسب رتبه مناسب، به بازیکن بزرگ نیاز داریم

قدرت بهادری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص تمدید قراردادش با تیم فوتسال فرش‌آرا اظهار کرد: با وجود اینکه 2، 3 پیشنهاد از تیم‌های خوب لیگ برتر فوتسال داشتم اما ترجیح دادم که یک فصل دیگر در کنار مردم شهرم به فوتسال بپردازم. حتی قرار بود دیروز قراردادم با تیم دیگری ثبت شود اما در نهایت با فرش‌آرا برای یک فصل دیگر تمدید کردم.

وی در خصوص هدف‌گذاری فرش‌آرا برای فصل آتی گفت: اتفاق خاصی قرار نیست بیفتد، قرار بود 2، 3 بازیکن ملی‌پوش به تیم اضافه شوند اما در نهایت نمی‌دانم که مذاکرات باشگاه با این بازیکنان به کجا رسید. چند سال است که می‌گویند اگر قدرت بهادری در مشهد بماند بازیکنان خوب هم به فرش‌آرا اضافه می‌شوند اما می‌بینیم که در این چند ساله چنین اتفاقی رخ نداده‌ است.

بهادری در رابطه با جایگاه فرش‌آرا در فصل 96 افزود: اگر قرار باشد با همان بازیکنان فصل قبل در مسابقات حاضر شویم که طبیعتا اتفاق خاصی رخ نخواهدداد و به همان رتبه فصل قبل می‌رسیم. درحال حاضر شاید رقبا تکلیف مشخصی نداشته‌باشند و فقط گیتی‌پسند به واسطه حضور در آسیا تیمش را کامل بسته‌باشد اما شک نکنید که طی هفته‌های آتی سرنوشت دبیری، ساوه و قم مشخص خواهدشد و به تیم بستن خواهندپرداخت. امیدوارم دبیری به عنوان تیمی خوب همچنان در عرصه فوتسال کشور حضور یابد.

وی در خصوص کادرفنی فرش‌آرا افزود: باید پذیرفت که هر سرمربی برای نتیجه گرفتن و موفقیت نیاز مبرمی به بازیکن و ابزار دارد. اگر مدیران فرش‌آرا به دنبال کسب نتیجه هستند باید بازیکنان خوبی رابرای کادرفنی مهیا کنند تا با دست باز در لیگ حاضر شویم.

قدرت بهادری راهی عراق شده تا با لباس تیم نفت الوسط عراق در مسابقات عراق و جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر