بازداشت عامل تیراندازی در غرب تهران

فردی که اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در شهرستان ملارد کرده بود، بازداشت شد.

بازداشت عامل تیراندازی در غرب تهران

به گزارش خبرآنلاین، فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از بازداشت فردی که اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در این شهرستان کرده بود، خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: سرهنگ کیانوش نورمحمدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال اعلام یک مورد تیراندازی، نزاع خیابانی و ایجاد رعب و وحشت در یکی از محله‌های شهرستان ملارد به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، تیمی از ماموران در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه عامل تیراندازی و نزاع پیش از حضور ماموران پلیس از محل متواری شده بود، گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تحقیقات خود برای شناسایی این فرد را آغاز کرده و با انجام اقدامات فنی و تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته سرانجام متهم را مورد شناسایی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم برای انجام عملیات دریافت شد، گفت: در ادامه ماموران با حضور در مخفیگاه متهم، او را با اجرای یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

نورمحمدی با اشاره به انجام بازرسی از مخفیگاه فرد دستگیر شده، گفت: ماموران در جریان بازرسی انجام شده بیش از یک کیلوگرم مواد روان‌گردان، 34عدد فشنگ جنگی و شکاری، سه عدد سلاح سرد و سه عدد ترازوی دیجیتال را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده جزو اشرار سابقه‌دار است، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و او به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان در حال انجام است.

47236

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر