رادیاتور تزئینی، عنصری دکوراتیو در دکوراسیون منزل

تاسیسات: چندی پیش در طراحی دکوراسیون داخلی رادیاتورها به عنوان یک معضل برای طراحان قلمداد می شدند چرا که یا در فضای مناسبی تعبیه نشده بودند و یا اگر هم تعبیه می شدند ظاهر نه چندان جذاب آن ها زیبایی دکوراسیون را بر هم می زد

تاسیسات: چندی پیش در طراحی دکوراسیون داخلی رادیاتورها به عنوان یک معضل برای طراحان قلمداد می شدند چرا که یا در فضای مناسبی تعبیه نشده بودند و یا اگر هم تعبیه می شدند ظاهر نه چندان جذاب آن ها زیبایی دکوراسیون را بر هم می زد. اما امروزه طراحان داخلی سعی کردند از این بحران نقطه ی عطفی بسازند و به سادگی آن رادیاتور های بی روح و زمخت را به عنصر بی نظیر دکوری در دکوراسیون منزل تبدیل کنند، با چیدانه همراه باشید تا با ترفندهای دکوراسیون این چنینی آشنا شویم.

طراحی یک رادیاتور متناسب با ترکیب رنگی فضا و دکوراسیون منزل همان چیزی است که تحسین همگان را بر می انگیزد، یک رادیاتور می توان علاوه بر عملکرد گرمایشی به سادگی فضا را متفاوت تر کند و به عنوان عنصری دکوراتیو و تزئینی در فضا عمل کند، عنصری که اگر نباشد انگار فضا چیزی را کم دارد، نه عنصری که صرف گرمایش آن مد نظر است و بس.

یک حوله خشک کن در فضای حمام شما الزاما نیاید مملو از حوله های خیس و لباس باشد، بلکه می تواند به سادگی فضای شما را متفاوت کند و در حمام شما خوش بدرخشد. 

مطلب بیشتر:راه حلی ساده برای مخفی کردن چهره زشت رادیاتورها

 

شاید تصور می کنید داشتن یک رادیاتور یا حوله خشک کن با این سبک عملکرد مطلوب را نخواهد داشت، اما شما می توانید بسته به نیاز خود تعیین کننده ی عملکرد مطلوب در عین زیبایی بصری برای دکوراسیون داخلی خود باشید.

مطلب بیشتر:8 ایده خلاقانه در حمام و سرویس بهداشتی کوچک

 رادیاتور های تزئینی در نگاه اول می توانند حس یک تابلو نقاشی یا اثر هنری را برای دیگران ایجاد کنند و تا زمانی که خودتان به آن ها نگویید که این رادیاتور بی نظیر منزل من است به آن به چشم یک تابلو و اثر هنری نگاه خواهند کرد. امتحان کنید جالب است! 

مطب پیشنهادی: به راحتی شوفاژهای خانه را هواگیری کنید!

اگر از آن دسته از افرادی هستید که به اشیا و کتیبه های قدیمی و دکوراسیون های آنتیک اهمیت می دهید، به سادگی می توانید رادیاتور خود را به یک کتیبه ی سنگی تبدیل کنید و از جادوی هنر گذشتگان در دکوراسیون داخلی خود لذت ببرید.

مطلب بیشتر:ده راه برای پنهان کردن اسپیلت های بدترکیب

رادیاتورها می توانند برای شما نقش یک دیوار حایل و جدا کننده را بازی کنند، با این روش عملکردی بیشتر از یک وسیله ی گرمایشی را در دکوراسیون منزل شما خواهند. زینایی و کاربد های متعدد همان چیزی است که هر کس برای ضروری ترین عنصر فضای داخلی خود می خواهد.

هیچ چیز در حمام شما کاربردی تر از اکسسوری های  نظم دهنده نمی باشد بنابراین تلفیق رادیاتور با طبقات نظم دهنده از آن ترکیبات منحصر به فرد و خلاقانه ایست که جان می دهد برای دکوراسیون فضاهای کوچک شما . 

مطلب بیشتر:استانداردها در سرویس بهداشتی کوچک اما چشم گیر!

شما می توانید در قسمت سرمایشی،گرمایشی وسیستم تهویه مطبوع که از زیر مجموعه های اهالی فن  چیدانه می باشند،شرکت ها و متخصصین مربوط به این حوزه را بیابید و با آن ها ارتباط برقرار کنید. 

مطالب بیشتر: 6 توصیه ساده طراحی دکوراسیون از زبان طراحان داخلی!
18 راه حل ساده و ارزان برای دکوراسیون منزل کوچک شما
9 تغییر هوشمندانه برای حمام و سرویس بهداشتی شیک و امروزی!
سرویس بهداشتی متفاوت با کاغذ دیواری

نویسنده: ثمینا فراهانی ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر