راهنمای خرید بهترین خردکن سال ۲۰۲۴

مزایای استفاده از خردکن برقی

اگر از خرد کردن مواد غذایی با چاقو و رنده خسته شده اید و زمان زیادی را صرف این کار می کنید . یک خردکن برقی کار شما را آسان می کند . خردکن های برقی کمک می کنند تا شما با سرعت بالا مواد اولیه پخت و پز را آماده نمایید . در کمتر از چند دقیقه تمام آنچه شما لازم دارید را خرد می کنند و یک دستیار تمام عیار در آشپزخانه شما هستند . اما سوال پیش می آید که چه خردکنی را تهیه کنیم ؟ اگر شما به یک خرد کن در خانه نیاز دارید باید بدانید که مدل ها و برندهای مختلفی در بازار وجود دارد . در این مقاله قصد داریم بهترین خردکن 2024 را به شما معرفی کنیم تا یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید .

راهنمای خرید بهترین خردکن سال 2024

بهترین خردکن برقی بازار

خردکن سیلور کرست یک محصول 3.8 لیتری و قدرتمند می باشد . اگر به دنبال کیفیت بالا هستید خرید این خردکن پیشنهاد می شود . خردکن سیلور کرست بالاترین رضایت مشتری را به خود اختصاص داده است . با طراحی بسیار کاربردی و قدرت 3000 وات توانسته مخاطبین بسیاری را به خود جذب کند . این خردکن با تیغه های تیز و قوی تیتانیومی خود توانایی خرد کردن انواع مواد غذایی از جمله گوشت ، مرغ ، سیب زمینی ، هویج و دیگر صیفی جات و سبزیجات را دارد . هنگام خرید حتما به این موضوع توجه نمایید که این محصول دارای نمونه تقلبی می باشد . در نظر داشته باشید که موتور نمونه اصلی دارای سیم پیچی از جنس مس است و نمونه های تقلبی از سیم پیچی آلومینیومی استفاده می کنند . دارای لوازم جانبی همراه از جمله سیر پوست کن و تیغه سس ساز می باشد که بسیار کاربردی هستند . با وجود سیر پوست کن نیازی نیست که ساعت ها با چاقو این کار را انجام دهید و به پوست دستانتان آسیب وارد نمایید . جنس کاسه این محصول از پیرکس مقاوم است . نحوه عملکرد خردکن سیلور کرست با سه دکمه فشاری می باشد که دوتا از آن ها جهت تنظیم سرعت و دکمه سوم برای استفاده از سس ساز و سیر پوست کن است . با استفاده از تیغه سیر پوست کن مقدار زیادی سیر پاک کنید و با تیغه سس ساز کیک و سس های حرفه ای آماده نمایید . یک درب از جنس پلی کربنات فضای کاسه و موتور را از هم جدا می کند تا هنگام استفاده مواد غذایی با موتور برخورد نداشته باشد و شستشو را آسان می نماید .

راهنمای خرید بهترین خردکن سال 2024

خردکن اقتصادی سیلور کرست

پرفروش ترین خردکن سیلور کرست در مدرن کالا یکی از اقتصادی ترین خردکن ها در بازار می باشد . اگر به دنبال یک خردکن با قیمت مناسب و اقتصادی هستید . این محصول انتخاب خوبی است . با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارد در صدر جدول پرفروش ترین ها در سال 2024 قرار گرفته است . با توان 1800 وات و تیغه های 6 تایی تیتانیومی شما را از خرد کردن با چاقو و رنده و حتی چرخ گوشت بی نیاز می کند چرا که می تواند گوشت و مرغ را نیز خرد کند . محل اتصال تیغه ها با موتور، فولادی و محکم تعبیه شده و دچار فرسایش نخواهد شد . به گونه ای طراحی شده است که موتور بر روی درب قرار می گیرد که شستشو را برای شما راحت می نماید و کاسه 3.8 لیتری آن قابل قرار دادن در ماشین ظرفشویی نیز می باشد . این خردکن دو سرعته است و می توانید با توجه به نیاز خود سرعت خرد کردن مواد را تعیین نمایید .

راهنمای خرید بهترین خردکن سال 2024

خردکن کاربردی سیلور کرست

به مقدار زیاد آشپزی می کنید ؟ احتیاج به مخزن بیشتر دارید تا سریع تر کارها را پیش ببرید ؟ پیشنهاد مدرن کالا خرد کن دو کاسه سیلور کرست می باشد . برند سیلور کرست یک خردکن دو کاسه تولید نموده است که بسیار کاربردی می باشد . این محصول دارای یک کاسه از جنس پیرکس و دیگری از جنس استیل ضد زنگ است که ظرفیت هر کدام 3.8 لیتر می باشد . سرعت آشپزی را بسیار بالا می برد و نیازی نیست تا در حین آشپزی کاسه را شسته و استفاده نمایید . کافی است تا موتور را بر روی کاسه دوم قرار داده و به کار خود ادامه دهید . تیغه های 6 تایی و تیتانیوم آن هر آنچه که لازم دارید را خرد می کند و هرگز مواد غذایی له نخواهند شد . دارای لوازم جانبی همراه از جمله تیغه سس ساز و سیر پاک کن می باشد . کافی است تیغه ها را با تیغه اصلی تعویض نمایید تا یه سس بی نظیر را تهیه کنید و یا مقدار قابل توجهی سیر را پاک کنید . توان این خردکن 3000 وات و سیم پیچی موتور از جنس مس است . تمامی اتصالات فلزی می باشد و دچار فرسایش نخواهد شد . اگر خانواده پر جمعیت دارید و در مقدار زیاد آشپزی می کنید این خردکن را انتخاب نمایید .

چرا از مدرن کالا خرید کنیم ؟

با وجود تعداد زیادی فروشگاه لوازم خانگی ، چرا از مدرن کالا بخریم ؟ هر سه خردکن معرفی شده در این صفحه را می توانید از طریق سایت های نام آشنا مانند دیجی کالا ، مدرن کالا ، ترب ، ایماز ، با سلام و غیره تهیه نمایید . مزیتی که خرید از فروشگاه اینترنتی مدرن کالا با سال ها سابقه فروش اینترنتی و حضوری دارد ارائه گارانتی معتبر و شرکتی برای محصولات است .همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل تمامی قطعات اصلی هر سه خردکن موجود می باشد . در نظر داشته باشید که گارانتی به شما کمک می کند تا کالای اصلی را تهیه نمایید و ضمانتی جهت اصالت کالا است . با مدرن کالا کیفیت و آسایش را به خانه خود ببرید .

برای خرید و مشاوره رایگان می توانید از طریق سایت مدرن کالا و یا با شماره های 02144591158 _ 09128164358_ 09940293059 با ما در ارتباط باشید.

منبع :WWW.modernkala.shop

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر