پزشکیان خطاب به جلیلی: کل بلد بودن اینها این است که در شورای امنیت رییس بوده و چند کارمند داشته است/ مردم! زمان خاتمی زندگی راحتی داشتید یا الان؟

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: آیا دولت رییسی برنامه داشت یا نه؛ اگر داشت این برنامه که شما آوردید چیست یعنی می خواهید باز از اول کنید؟ در ضمن لطف کنند بگویند برنامه‌شان چیست

پزشکیان خطاب به جلیلی: کل بلد بودن اینها این است که در شورای امنیت رییس بوده و چند کارمند داشته است/ مردم! زمان خاتمی زندگی راحتی داشتید یا الان؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در آخرین مناظره به ادعاهای سعید جلیلی درباره اقتصاد پاسخ داد.

اهم پاسخ‌های پزشکیان به شرح زیر است:

*آنچه که برادرمان می‌گوید آمار غلط است روند پولی که به جامعه آمده با درصد رشد فرق می‌کند. یک وقت 2+2 می‌شود4، یک وقت 4+4 می‌شود 8، اینکه چقدر در این دوره پول کشور را زیاد کردیم، آمارش معلوم است و زندگی مردم هم معلوم است.

*مردم الان با پولشان می‌توانند گوشت، ماشین و خانه بخرند؟ چرا کشاورز نمی‌تواند خانه بخرد؟ چرا بازنشسته جلوی مجلس می‌آید اینها کتکش می‌زنند؟

*مگر نمیگفتند اشتغال افزایش پیدا می‌کند سالی یک میلیون مسکن می‌سازند؟ 3 سال است که تورم بالای 43 درصد است، حقوق مردم 15 درصد افزایش پیدا کرده است.

*بعد هم می‌گویند برنامه داریم خب برنامه را می‌دادید رییسی اجرا می‌کرد، مردم زمان خاتمی زندگی راحتی داشتید یا الان؟

*کل بلد بودن اینها این است که در شورای امنیت رییس بوده، چند کارمند داشته و مدیریت کرده، حالا آمده می‌گوید برای مملکت برنامه دارم.

*آیا دولت رییسی برنامه داشت یا نه اگر داشت این برنامه که شما آوردید چیست یعنی می خواهید ریست کنید؟ در ضمن لطف کنند بگویند برنامه‌شان چیست

*دیروز نزدیک 150 اقتصاددان روند کاری دولت بنده را تایید و امضا کردند، اینها در دولت سایه نشستند و برای همه چیز تصمیم می‌گیرند.

*مردم اگر میخواهید رای بدهید این حرف‌ها که در نورد تحریم و اف ای تی اف می‌کنند را گوش کنید. ای کارخانه‌داران،‌ اقتصاددان‌ها اگر اینها راست میگویند روز جمعه به این افراد رای بدهید

27211

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر