بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی درخشان سونگ جونگ کی

در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای با حضور یکی از شناخته‌شده‌ترین ستارگان صنعت سرگرمی کره یعنی «سونگ جونگ کی» را ملاحظه می‌کنید.

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی درخشان سونگ جونگ کی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سونگ جونگ کی بازیگر 38 سالۀ کره‌ای است که در سال 2010 با بازی در سریال «رسوایی سونگ‌کیون‌کوان» به شهرت رسید. از آن زمان به بعد او در برخی از موفق‌ترین سریال‌های کره‌ای از جمله «نسل خورشید» و «وینچنزو» ایفای نقش کرده است.

به گزارش فرادید؛ مجلۀ فوربس از سال 2012 تا کنون شش بار نام سونگ جونگ کی را در فهرست 40 سلبریتی برتر کره قرار داده است. در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای با حضور این بازیگر درجه‌یک و تحسین‌شده را ملاحظه می‌کنید.

1. نسل خورشید (Descendants of the Sun)

سونگ جونگ کی پس از اتمام خدمت سربازی با سریال «نسل خورشید» که به پدیده‌ای جهانی تبدیل شد، به دنیای بازیگری بازگشت. این ملودرام اکشن و عاشقانه حول محور دو داستان عاطفی جذاب می‌چرخد: یکی بین یک کاپیتان خوش‌پوش تیم آلفای ارتش کره جنوبی (با بازی سونگ جونگ کی) و یک جراح قفسه سینه، و دیگری بین یک گروهبان ارشد و یک پزشک ارتش؛ این ماجرا در بحبوحه جنگی در کشور خیالی اوروک اتفاق می‌افتد.

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی درخشان «سونگ جونگ کی»

2. وینچنزو (Vincenzo)

سونگ جونگ کی با تغییر جذاب و شرورانه خود در «وینچنزو» همه را شگفت‌زده کرد. این سریال کمدی سیاه جنایی، داستان یک وکیل کره‌ای‌تبار (با بازی جونگ کی) را روایت می‌کند که توسط یک خانوادۀ مافیای ایتالیایی بزرگ شده و مشاور آن‌ها است. بعد از اینکه اوضاع در خانوادۀ مافیایی به هم می‌ریزد، وینچنزو به کره فرار می‌کند و در آنجا برای مبارزه با یک گروه مافیایی، با یک وکیل دیگر با روحیات عجیب و غریب (با بازی جئون یئو بین) وارد همکاری می‌شود.

3. تولد دوباره در خانوادۀ ثروتمند (Reborn Rich)

ظاهرا سونگ جونگ کی در درام‌های انتقامی همیشه درخشان و عالی عمل می‌کند؛ «تولد دوباره در خانوادۀ ثروتمند» هم گواه دیگری بر این موضوع است. این سریال فانتزی انتقامی دربارۀ یک کارمند وفادار اما ترسو (با بازی جونگ کی) است که در شرکت بزرگ و خانوادگی سونیانگ کار می‌کند. او در نتیجۀ یک توطئه توسط یکی از اعضای خانوادۀ سونیانگ به قتل می‌رسد. اما او به طور مرموزی دوباره در سال 1978 از خواب بیدار می‌شود و این بار در قالب نوۀ کوچک خانوادۀ سونیانگ! حالا او در پی انتقام است و برای اینکه بفهمد چه کسی او را کشته است، به پدربزرگ جدیدش، یعنی رئیس خانواده نزدیک می‌شود و نقشه تصاحب کل شرکت را می‌کشد.

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی درخشان «سونگ جونگ کی»

4. رسوایی سونگ‌کیون‌کوان (Sungkyunkwan Scandal)

نقش‌آفرینی درخشان سونگ جونگ کی در سال 2010 در سریال «رسوایی سونگ‌کیون‌کوان» آغازی برای شهرت و محبوبیت فوق‌العادۀ او بود. در این سریال جونگ کی نقش یک دانشجوی سال بالایی حیله‌گر و هرزه را بازی می‌کند. این سریال کمدی-رمانتیک-تاریخی، داستان دختری جوان را دنبال می‌کند که خود را به جای برادرش جا می‌زند تا بتواند وارد دانشگاه مخصوص نجیب‌زادگان موسوم به سونگ‌کیون‌کوان شود. اما او در آنجا درگیر ماجراهایی با سه نجیب‌زاده جوان و بدنام (که یکی از آنها سونگ جونگ کی است) می‌شود.

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی درخشان «سونگ جونگ کی»

5. سرگذشت آرسدال (Arthdal Chronicles)
آرسدالاین سریال به عنوان اولین درام فانتزی-باستانی کره‌ای شناخته می‌شود و ماجرای آن در عصر برنز در سرزمین افسانه‌ای آرس روایت می‌شود. قبایل بومی ضعیف توسط قبایل قدرتمند و ستمگر مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند و این وظیفه یک فرد شجاع عادی (با بازیسونگ جونگ کی) است که برای مردم و زنی که دوستش دارد (که او نیز یک جنگجوی سرسخت است) مبارزه کند.

6. مرد بی‌گناه (The Innocent Man)

این ملودرام عاشقانه تاریک، داستان یک کارآموز پزشکی مهربان (با بازی سونگ جونگ کی) را دنبال می‌کند که در یک حادثه تقصیر نامزدش را به گردن می‌گیرد. با این حال، نامزدش به او خیانت می‌کند و با یک مدیرعامل ثروتمند وارد رابطه می‌شود. این اتفاق زندگی و شخصیت او را عوض می‌کند. چند سال بعد او با دختر یک خانوادۀ ثروتمند آشنا می‌شود که از قضا با نامزد سابقش ارتباط دارد؛ مردِ تحقیرشده حالا تنها به یک نقشه انتقام کامل فکر می‌کند.

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی درخشان «سونگ جونگ کی»

220

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر