فهرست گوشی‌های سامسونگ که تازه‌ترین بروزرسانی را دریافت می‌کنند/ عکس

سامسونگ فهرست گوشی‌های دریافت‌کننده‌ی به‌روزرسانی رابط کاربری One UI ۶.۱.۱ را تأیید کرد.

فهرست گوشی‌های سامسونگ که تازه‌ترین بروزرسانی را دریافت می‌کنند/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس گزارش زومیت، سامسونگ گوشی‌های گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 را با رابط کاربری One UI 6.1.1 و سیستم‌عامل اندروید 14 به بازار عرضه کرد. کره‌ای‌ها اکنون اعلام کردند که تمام پرچم‌داران 2022 به‌بعد این رابط کاربری را دریافت خواهند کرد.

طبق اطلاعات منتشرشده در انجمن سامسونگ، سری گلکسی S24، سری گلکسی S23، سری گلکسی S22، سری گلکسی تب S8، سری گلکسی تب S9، گلکسی S23 FE، گلکسی زد فولد 5، گلکسی زد فلیپ 5، گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 به رابط کاربری One UI 6.1.1 به‌روزرسانی خواهند شد.

رابط کاربری One UI 6.1.1 ویژگی‌های هوش مصنوعی جدیدی را با خود به‌همراه دارد و به‌احتمال زیاد فهرست منتشرشده‌ی سامسونگ براساس دریافت این ویژگی‌ها منتشر شده است. طبق عملکرد سال گذشته‌ی غول فناوری کره‌ای، به‌احتمال زیاد مدل‌های میان‌رده‌ی گوشی سامسونگ نیز به‌روزرسانی مذکور را دریافت خواهند کرد؛ البته از ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی خبری نخواهد بود.

فهرست گوشی‌های سامسونگ که تازه‌ترین بروزرسانی را دریافت می‌کنند/ عکس
قابلیت Portrait Studio


از ویژگی‌های جدید آپدیت One UI 6.1.1 می‌توان به Portrait Studio برای تبدیل عکس‌ها به طرح کارتونی و Sketch to Image برای واقعیت‌بخشیدن به طرح‌های کشیده‌شده با دست و اضافه‌کردن آن‌ها به عکس با کمک هوش مصنوعی و Live Effect برای تبدیل تصاویر دوبعدی به سه‌بعدی اشاره کرد.

فهرست گوشی‌های سامسونگ که تازه‌ترین بروزرسانی را دریافت می‌کنند/ عکس
قابلیت Sketch to Image

اکنون به‌لطف قابلیت Motion Clipper می‌توان با فشردن طولانی‌مدت عکس‌هایی که در حالت Motion Photo گرفته شده‌اند، آن‌ها را به گیف تبدیل کرد. به‌کمک ویژگی Cut می‌توان با فشردن طولانی‌مدت، عکس‌ها را برش داد.

رابط کاربری One UI 6.1.1 برای ترجمه‌ی متن‌ها و عکس‌ها از قابلیت‌های جدیدی پشتیبانی می‌کند. با به‌روزرسانی جدید، ویژگی Expert RAW درمقایسه‌با گذشته عملکرد بهتری خواهد داشت. برخی از این ویژگی‌ها به تاشدنی‌های جدید سامسونگ محدود هستند؛ اما بیشتر آن‌ها به گوشی‌های نام‌برده اضافه خواهند شد.

زمان انتشار به‌روزرسانی One UI 6.1.1 به‌طور دقیق مشخص نیست و احتمالاً سامسونگ برای منتشرکردن آن به یک تا دو ماه زمان نیاز دارد.

227227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر