راهنمای خرید هدفون بی سیم تا یک میلیون تومان

اگر می‌خواهید از باکیفیت‌ترین مدل‌های هدفون در قیمت‌های پایین بهره ببرید، می‌توانید سراغ بازه قیمتی اقتصادی رفته و زیر یک میلیون تومان برای این دستگاه هزینه کنید.

راهنمای خرید هدفون بی سیم تا یک میلیون تومان

اگر می‌خواهید از باکیفیت‌ترین مدل‌های هدفون در قیمت‌های پایین بهره ببرید، می‌توانید سراغ بازه قیمتی اقتصادی رفته و زیر یک میلیون تومان برای این دستگاه هزینه کنید. امروز استفاده از مدل‌های مختلف این فناوری برای هرکسی واجب شده است. به همین دلیل بسیاری از افراد به‌دنبال این هستند که حتی با پرداخت کم‌ترین قیمت ممکن نیز یک مدل مناسب از آن تهیه کنند.

چنانچه شما هم نمی‌خواهید هزینه زیادی برای این محصول کرده و به‌راحتی آن را تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. در ادامه 5 مدل برتر از برندهای گوناگون را به شما معرفی می‌کنیم تا با خرید آن‌ها به موسیقی گوش داده و مکالمه‌های خود را در هر حالتی برقرار کنید.

ارزش خرید هدفون‌های زیر یک میلیون تومان چقدر است؟

سوالی که بسیاری از کاربران دررابطه‌با این محصولات پرسیده‌اند این است که ارزش خرید آن‌ها چقدر است؟ درصورتی‌که نمی‌خواهید هزینه زیادی برای تهیه یک هدفون بلوتوثی و کاملا بی‌سیم بپردازید، باید از همین بازه یک مدل را انتخاب کنید.

اگر به بازه یک تا 2 یا 5میلیون تومان برویم، محصولات فوق‌العاده‌ای قابل خرید هستند، اما بااین‌حال با پرداخت یک قیمت مناسب می‌توانید مدل‌هایی تهیه کنید که کیفیت موسیقی خوب در کنار شارژدهی عالی به شما ارائه می‌دهند.

قابلیت‌های مهم در هندزفری‌های زیر یک میلیون تومان

شاید فکر کنید که هدفون‌های زیر یک میلیون تومان قابلیت‌های خاصی ندارند و نمی‌توانند شما را راضی کنند، اما این‌طور نیست. محصولاتی در این بازه قیمتی وجود دارند که با خرید آن‌ها مزایای خوبی دریافت می‌کنید. قابلیت‌ها و مزیت‌هایی که در این محصولات مشاهده می‌شوند، بدین صورت هستند:

  • این هدفون‌ها می‌توانند تا بازه 10 متر عمل کنند.
  • عمر باتری محفظه شارژ این مدل‌ها 30 ساعت است.
  • می‌توانید با درگاه تایپ سی آن‌ها را شارژ کنید.
  • در برابر آب مقاومت خوبی دارند.
  • از جدیدترین نسخه‌های بلوتوث استفاده می‌کنند.

بهترین هدفون‌ها تا سقف یک میلیون تومان

راهنمای خرید هدفون بی سیم تا یک میلیون تومان

حال که آشنایی اولیه با محصولات ارزان قیمت در این دسته‌بندی پیدا کردید، بهتر است ببینید که کدام محصولات دراین‌بازه قیمتی بیشترین ارزش خرید را دارند. محصولاتی که می‌خواهیم در این بخش به شما معرفی کنیم، مدل‌هایی هستند که علاوه‌بر قیمت مناسب و طراحی خوب، موفق به کسب فروش بالا در فروشگاه‌هایی مانند دیجی‌کالا نیز شده‌اند.

هدفون بلوتوثی QCY T13

یکی از پرفروش‌ترین مدل‌هایی هندزفری بلوتوثی که وجود دارد، توسط برند QCY تولید می‌شود. ابتدا بهتر است بگوییم که QCY یکی از زیربرندهایی است که برای شرکت شیائومی کار کرده و وظیفه تولید لوازم‌جانبی خوش‌قیمت این برند را بر عهده دارد.

مدل T13 از این برند یکی از خاص‌ترین هندزفری‌هایی است که می‌توانید بخرید. قطر درایور آن 7.2 میلی‌متر بوده و از میکروفون باکیفیت و قابلیت حذف نویز صدا بهره می‌برد. قابلیت ENC در این محصول موجود بوده و کیس آن نیز از باتری 380 میلی‌آمپر ساعتی بهره‌مند است.

هدفون بی‌سیم هایلو W1

برند دیگری که محصولات باکیفیتی تولید کرده و هدفون‌های آن شهرت زیادی در میان محصولات اقتصادی دارند، هایلو است. همانند کیو سی وای، برند هایلو نیز زیرمجموعه شیائومی بوده و مدل W1 خود را با کیفیت بالایی ارائه کرده است.

باتری کیس این دستگاه 310 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت داشته و می‌توانید با گوشی‌های آن تا 6 ساعت به موسیقی گوش دهید. کیس این دستگاه نیز قادر است تا 30 ساعت برای شما شارژ نگه دارد و در مدت‌زمان 3 ساعت نیز باتری خود را پر کند. بلوتوث 5.2 قابلیت کنترل لمسی و مقاومت بالا در برابر پاشش آب از مزایای این محصول هستند.

هندزفری بی‌سیم انکر SoundCore R50i A3949

اگر در میان شرکت‌ها و برندهای لوازم جانبی گشته باشید، می‌دانید که انکر یکی از بهترین آن‌ها است. برند ساندکور از محصولات انکر برای محصولات صوتی آن بوده و مدل R50i یکی از محصولات ارزان قیمت، اما باکیفیت آن به‌شمار می‌رود.

این محصول فوق‌العاده از درایورهای 10 میلی‌متری، نشانگر LED، محدوده عملکرد 10متری، عمر 10 ساعته باتری گوشی‌ها، عمر 30 ساعته کیس و نسخه بلوتوث 5.3 بهره می‌برد. به همین دلیل است که بهترین انتخاب در بازه قیمت یک میلیون تومان به‌حساب می‌آید.

هدفون بلوتوثی QCY T5

محصول دیگری که می‌خواهیم در این مطلب به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین و باکیفیت‌ترین هندزفری‌های زیر یک میلیون تومان به شما معرفی کنیم، مدل T5 از برند کیو سی وای است. این محصول کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد و البته قیمت آن نیز مقرون‌به‌صرفه است.

استفاده از درایورهای 6 میلی‌متری، آمپدانس 32 اهمی، بازه فرکانس 20 تا 20000 هرتزی، قابلیت حذف نویز و شارژدهی 40 ساعته از مهم‌ترین قابلیت‌های این محصول هستند. می‌توانید تا 5 ساعت با گوشی و 25 ساعت به‌همراه کیس در این دستگاه به موسیقی گوش دهید.

هندزفری بی‌سیم لنوو FAT XT92

علاوه‌بر برندهای بالا، شرکت لنوو نیز محصولات زیادی در این زمینه تولید کرده است. مدلی که در این بخش برای شما معرفی می‌کنیم FAT XT92 نام داشته و یک محصول خوش‌قیمت، اسپرت و باکیفیت است. این مدل بی‌سیم از میکروفون باکیفیتی نیز بهره می‌برد.

نوع آن تو گوشی بوده و وزن 8 گرمی دارد. درایورهای 10‌ میلی‌متری و پشت بسته این مدل کیفیت صدای بالایی تولید می‌کنند. شما می‌توانید تا 4 ساعت با این محصول به موسیقی گوش داده و از کیس 300 میلی‌آمپر ساعتی آن برای شارژ کردن کمک بگیرید.

خرید انواع هدفون و هندزفری ارزان از دیجی‌کالا

راهنمای خرید هدفون بی سیم تا یک میلیون تومان

پرداخت کم‌ترین قیمت برای خرید این محصول تنها در دیجی‌کالا ممکن است. شما می‌توانید با مراجعه به این مرکز خرید اینترنتی، به‌راحتی محصولاتی باارزش و اقتصادی پیدا کرده و با قیمتی عالی آن‌ها را سفارش دهید.

جمع‌بندی

آیا به‌دنبال خرید یک هدفون ارزان قیمت و باکیفیت هستید؟ باید سراغ برندهای برتر در این زمینه بروید. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که خرید هندزفری فیک ارزان قیمت بهتر است و کیفیت موسیقی خوبی ارائه می‌دهد، درحالی‌که این‌طور نیست!

شما می‌توانید با پرداخت قیمت کمتر در بازه زیر یک میلیون تومان، محصولات اصل و باکیفیتی را پیدا کنید که از مدل‌های فیک اپل و سامسونگ کیفیت بهتری دارند. برندهای هایلو، انکر، کیو سی وای و لنوو محصولات گوناگونی را در این دسته‌بندی تولید کرده‌اند. می‌توانید برای خرید هرکدام از این محصولات به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا رفته و مدل مد نظر خود را با تخفیف‌های عالی و ضمانت اصل بودن کالا تهیه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر