جذب گردشگران خارجی در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، از جذب گردشگر خارجی به عنوان مهمترین رویکرد این سازمان در راستای توسعه و رونق این منطقه و عامل ارتقا کیفیت خدمات مراکز گردشگری یاد کرد.

جذب گردشگران خارجی در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش،رحیم سرهنگی در جلسه با عضو هیات مدیره و مشاور مدیر عامل هلدینگ وگاس روسیه و رئیس هیات مدیره شرکت ساتراپ سیر، شریک تجاری وگاس توریستیک و نماینده شرکت های هواپیمایی پگاسوس ترکیه، نوردویند روسیه، ساوتویند ترکیه، وگاس فلای روسیه و ارمنیان ایرلاین ارمنستان، راهکار های افزایش همکاری درخصوص میزبانی کیش از گردشگران خارجی را مورد بررسی قراردادند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این دیدار با پیشنهاد و استقبال از میزبانی کیش به عنوان پایگاه منطقه ای خطوط پروازی شرکت های هواپیمایی خارجی از جمله روسیه، ترکیه و ارمنستان، بر برقراری و راه اندازی خطوط پروازی در مسیر کیش و کشورهای واقع در آسیای مرکزی تاکید کرد و افزود: با راه اندازی خطوط پروازی و استمرار آن، شرکت های هواپیمایی فعال خارجی از تسهیلات فرودگاهی برخوردار خواهند شد.

وی با اعلام آمادگی از پذیرش توراپراتورهای کشورهای آسیای مرکزی، بر ایجاد زمینه معرفی و تبلیغات کیش به عنوان یک مقصد گردشگری در این کشورها تاکید کرد و افزود: زیرساخت های کیش و امکانات گردشگری متنوع، این امکان را می دهد که کیش میزبانی از گردشگران خارجی را تجربه کند.

" سرهنگی" رونق اقتصادی، افزایش سرمایه گذاری و گسترش کسب وکار درکیش را نیازمند توسعه گردشگری عنوان و خاطر نشان کرد: جزیره کیش با دارا بودن مراکز اقامتی، پذیرایی و گردشگری ممتاز و در سطح جهانی، آمادگی پذیرایی از گردشگران خارجی را به ‌عنوان عامل مهمی در تنظیم تراز پرداخت‌ها و ارزآوری دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست با پیشنهاد برگزاری رویدادهای جذاب همچون سمینارها، همایش ها، نمایشگاه ها و دوره های آموزشی تخصصی و علمی، آنها را از عوامل حایز اهمیت در جذب گردشگر خارجی عنوان کرد و افزود: با توجه به نقش غیر قابل انکار بخش خصوصی، این مهم با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و مشارکت این بخش در راستای تکمیل زنجیره گردشگری اجرا خواهد شد.

سرهنگی با اشاره به طبیعت بکر و زیبای جزیره هندورابی در خلیج فارس گفت: جزیره هندورابی با دارا بودن جاذبه های گردشگری طبیعی، سواحل زیبا و دریای شفاف و با تراکم بالای مرجان ها و نیز موقعیت بی نظیر می تواند در کنار جزیره کیش در تکمیل میزبانی و خاطره سازی گردشگران خارجی نقش آفرینی کند.

گفتنی است توسعه و ترویج انواع گردشگری موضوعی با توجه به زیر ساخت ها و ویژگی های اختصاصی جزیره کیش بویژه در خصوص گردشگری سلامت، گردشگری پزشکی، گردشگری دریا پایه، گردشگری نمایشگاهی، گردشگری فرهنگی، هنری و تفریحی از جمله مباحث بود که در این نشست مورد تبادل نظر قرار گرفت.

لازم به ذکر است در این نشست عزت الله محمدی مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه کیش و رضا شکوهی معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش حضور داشتند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر