حمایت نیکی هیلی از ترامپ / تقدیر از خروج آمریکا از برجام

«نیکی هیلی» نماینده پیشین ایالات متحده در سازمان ملل متحد و از کاندیدا‌های سابق رقابت‌های مقدماتی حزب جمهوری‌خواه در دومین روز مجمع ملی جمهوری‌خواهان حمایت خود از «دونالد ترامپ» کاندیدای نهایی این حزب را اعلام کرد.

نماینده پیشین ایالات متحده در سازمان ملل متحد و از کاندیداهای سابق رقابت‌های مقدماتی حزب جمهوری‌خواه در دومین روز مجمع ملی جمهوری‌خواهان حمایت خود از کاندیدای نهایی این حزب را اعلام کرد.
 
به گزارش ایلنا، «نیکی هیلی» نماینده پیشین ایالات متحده در سازمان ملل متحد و از کاندیداهای سابق رقابت‌های مقدماتی حزب جمهوری‌خواه در دومین روز مجمع ملی جمهوری‌خواهان حمایت خود از «دونالد ترامپ» کاندیدای نهایی این حزب را اعلام کرد.

وی گفت که برای کشورمان باید حامی دونالد ترامپ باشیم.

هیلی ادامه داد که ممکن است برخی از مردم به‌طور کامل با ترامپ موافق نباشند، من برخی از آن‌ها می‌شناسم و می‌خواهم پیامی به آن‌ها بدهم: «من هم همیشه موافق ترامپ نبودم اما ما در مورد قوی نگه داشتن آمریکا اتفاق‌نظر داریم و بر سر امن نگاه داشتن آمریکا موضعی همسو داریم».
 
وی با تکرار برخی یاوه‌سرایی‌های ضدایرانی، گفت که هر مشکلی که در خاورمیانه وجود دارد، به ایران مربوط می‌شود. این کشور، حماس و حزب‌الله را به لحاظ مالی و تسلیحاتی تأمین می‌کند.
 
هیلی با اشاره به خروج ترامپ از برجام در سال 2018 میلادی، گفت: «ترامپ از این توافق هسته‌ای احمقانه خارج شد و سنگین‌ترین تحریم‌ها را علیه ایران اعمال کرد».
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود که خطاب به افرادی که در خصوص ترامپ تردید دارند، می‌گویم که در دوران ریاستجمهوری «باراک اوباما»، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه به اوکراین تجاوز کرد، در دوران ریاست‌جمهوری «جو بایدن» هم پوتین به سراسر اوکراین تجاوز کرد اما در دوران ریاست جمهوری ترامپ، پوتین هیچ اقدامی نکرد، هیچ جنگی ایجاد نشد و این تصادفی نیست.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر