پسر جوان در حالت مستی دوستش را به اشتباه کشت

جوانی که در حالت مستی دوستش را به اشتباه به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

پسر جوان در حالت مستی دوستش را به اشتباه کشت

به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری جوانی که در حالت مستی دوستش را به اشتباه به قتل رسانده بود، خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: حوالی ساعت 20 چهارشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه امسال وقوع درگیری میان چند پسر جوان در مقابل یک سوپرمارکت در محدوده چهارراه مختاری به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد که با حضور ماموران در محل مشاهده شد که سرانجام این درگیری به قتل منجر شده است. در همین راستا نیز کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به همراه تیم بررسی‌ صحنه جرم در محل حادثه حاضر شدند.

وی با اشاره به حضور عوامل پلیس آگاهی در محل گفت: تیم جنایی در صحنه جنایت با جسد پسر حدوداً 18 ساله‌ای مواجه شد که از ناحیه گردن هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نشان ‌داد که مقتول قربانی یک چاقوکشی در درگیری خیابانی شده است. کارآگاهان تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی در نخستین‌گام با دستور بازپرس جنایی از روی جسد و صحنه جرم اقدام به انگشت‌نگاری کردند تا ردپایی از عامل اصلی این جنایت به دست آورند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در تحقیقات اولیه نیز مشخص شد این درگیری کنار بساط سبزی‌فروشی یک پسر جوان رخ داده و او در این درگیری شرکت داشته است. بدین ترتیب پسر جوان هدف بازجویی قرار گرفت و گفت که چند سالی می‌شود که در خیابان مختاری سبزی‌ ‌فروشی و از این راه کسب درآمد دارد. در روز حادثه طبق روال مشغول کار بوده که مقتول به همراه دوستش با موتورسیکلت به آنجا آمده، از رفتارشان هم معلوم بود که آنها حالت طبیعی ندارند. این افراد ناگهان به بهانه چشم در چشم شدن به سمت این فرد حمله‌ور شدند اما ناگهان یکی از آنها در لحظه‌ دوستش را هدف ضربه چاقو قرار داد و با همان موتورسیکلت متواری شد.

ولیپور گودرزی ادامه داد: کارآگاهان که در جریان بررسی‌های میدانی متوجه دوربین‌های مداربسته شده بودند فیلم آنها را هدف بازبینی قرار دادند و لحظه به لحظه صحنه جنایت را مشاهده کردند که در این شاخه از تحقیقات مشخص شد، پسر سبزی فروش حقیقت را بیان کرده و در قتل نقشی نداشته است. در ادامه تیم جنایی در گام آخر با بهره‌گیری از اقدامات پلیسی و روش‌های علمی کشف جرم مخفیگاه متهم را در جنوب تهران شناسایی کرد و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی وی را دستگیر کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت:‌ پسر جوان در ابتدا منکر هرگونه درگیری شد اما هنگامی که با فیلم دوربین‌های مداربسته مواجه شد به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و گفت که مشروب الکلی مصرف کرده و در حالت طبیعی نبود. قصد داشتند تا در خیابان‌های جنوب تهران بچرخند که ناگهان تصمیم گرفتند از سوپرمارکت داخل خیابان مختاری سیگار بخرند. هنگامی که می‌خواستند وارد سوپرمارکت شوند ناگهان با پسر سبزی فروش چشم در چشم شدند که موضوع همین باعث شد تا به همراه مقتول با او درگیر شوند، اما چون حالت طبیعی نداشته ناگهان چاقو را از جیب بیرون آورده و در جریان درگیری ضربه چاقو را به یک نفر وارد کرد و تازه پس از آن متوجه شده که چاقو را در گردن دوست خودش فرودآورده است.

به گفته رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم و به همراه پرونده متشکله روانه زندان شد.

47236

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر