طرز تهیه بیسکو بستنی خوشمزه و محبوب

یکی از بهترین دسر هایی که در فصل گرما می توانید تهیه کنید بیسکو بستنی می باشد. همانطور که از نام این دسر مشخص است یکی از اصلی ترین مواد های اولیه برای تهیه بستنی می باشد.

طرز تهیه بیسکو بستنی خوشمزه و محبوب

بیسکو بستنی یکی از انواع دسر ساده و خانگی می باشد که با استفاده از مواد اولیه کم تهیه می شود. این دسر خنک و دلچسب بسیار مناسب برای فصل های گرم است زیرا باعث سرحالی و نشاط می گردد. در تهیه بیسکو بستنی از موز و شیر استفاده می شود که باعث مقوی بودن بیسکو بستنی خنک و دلچسب می باشد. طرز تهیه بیسکو بستنی در این مطلب قرار دارد.

دسر های های مختلفی با رسپی های متنوع وجود دارند که انواع دسر ها را می توانید در انواع فصل ها تهیه کنید. بعضی از دسر ها به دلیل خنک بودن بسیار برای فصل هایی مانند بهار و تابستان می باشند که در ادامه مطلب با 3 دسر خوش طعم و ساده آشنا خواهید شد. از انواع دسر های ساده می توانیم به دسر سوهان، کانولی شیک و مجلسی و دسر کرم کارامل اشاره کنیم.

بیسکو بستنی دلچسب

مواد لازم

  • موز 2 عدد
  • شکلات 80 گرم
  • بستنی 1 لیتر
  • بیسکوییت پتی بور 1 بسته

بیسکو بستنی خنک

طرز تهیه بیسکو بستنی ساده و خنک

ابتدا برای تهیه این بیسکو بستنی باید بستی را از فریزر خارج کنید تا کمی آب و رقیق شود. حالا پوست موز را بگیرید و به صورت نگینی خیلی ریز خرد نمایید. شکلات هم مانند موز ریز کنید. حالا شکلات و موز خرد شده را به کاسه اضافه کنید و در حد مخلوط شدن هم بزنید.

در ادامه نیاز به قالب لوف دارید. قالب لوف را با پلاستیک فریزر بپوشانید. سپس یک لایه بیسکوییت پتی بور را به صورت مرتب در قالب بچینید. حالا باید مخلوط بستنی را بر روی بیسکوییت پتی بور بریزید و در نهایت یک لایه دیگر بیسکوییت مرتب بچینید.

روی بیسکوییت ها را با پلاستیک فریزر بپوشانید و قالب را به مدت 2 الی 3 ساعت در فریزر و یا یخچال با دمای پایین قرار دهید تا بستنی سفت شود. پس از گذشت 3 ساعت قالب را از فریزر خارج کنید و بستنی های خود را به اندازه های دلخواه برش دهید و سرو کنید.

طرز تهیه بیسکو بستنی خوشمزه

از این دسر ساده و خوشمزه می توانید برای مهمانی های عصرانه و یا حتی جشن تولد ها استفاده کنید. به دلخواه درون بستنی از میوه های دیگری مانند توت فرنگی و یا حتی کیوی خرد شده به دلخواه می توانید استفاده نمایید. نوش جان.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر