واکنش فدراسیون فوتبال به اعتراض پرسپولیس

کمیته تعیین وضعیت در خصوص درخواست باشگاه پرسپولیس شفاف سازی کرد.

واکنش فدراسیون فوتبال به اعتراض پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جمشید نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در خصوص درخواست باشگاه پرسپولیس مبنی بر تصویربرداری از جلسه مشورتی اعضای این کمیته در خصوص پرونده شکایت از علیرضا بیرانوند گفت: ظهر امروز نامه ای را از سوی باشگاه محترم پرسپولیس دریافت کردیم که طی آن درخواست کرده بودند از جلسه مشورتی اعضای کمیته برای صدور رای مرتبط با طرح دعوی از آقای علیرضا بیرانوند تصویربرداری یا صدابرداری شود.

او افزود: در ادامه درخواست آنها مدعی شده بودند چون در مقررات نکته ای در خصوص این موضوع ذکر نشده است پس تصویربرداری یا پخش صوت بلامانع است.

نورشرق با استناد به مقررات جاری تصریح کرد: در بند سوم ماده 12 آئین دادرسی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان به صراحت قید شده است: «مذاکرات اعضای برای اتخاذ تصمیم نهایی بدون حضور طرفین اصحاب رسانه و پشت درهای بسته انجام می شود».

او تاکید کرد: این بند کاملا صریح و شفاف بوده و ما را ملزم می کند تا مشورت اعضاء کمیته در خصوص موضوعات ارجاعی و پرونده ها را به نحو محرمانه انجام داده و از انتشار آنها خودداری کنیم.

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان یادآور شد: جلسه رسیدگی به طرح دعوی باشگاه پرسپولیس علیه آقای بیرانوند در تاریخ بیستم تیرماه سال جاری با حضور وکلای باشگاه، وکیل آقای بیرانوند و شخص ایشان برگزار شد که جزء به جزء صحبت های مطرح شده در این جلسه به طور کامل صورت جلسه شده و به امضاء طرفین رسید.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر