باید از ظرفیت دولت جدید برای حل مشکلات خوزستان نهایت بهره را کسب کرد

انتظار مردم از دولت آینده در خصوص انتصاب مدیران قوی و شایسته در شوش و کرخه یک خواسته بحق است.

باید از ظرفیت دولت جدید برای حل مشکلات خوزستان نهایت بهره را کسب کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ یوسف منصوری عضو کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد ملی دکتر پزشکیان و مشاور سابق فرماندار شوش تاکید کرد: انتظار و مطالبه مردم شوش و کرخه از دولت آینده در خصوص انتصاب مدیران قوی و شایسته برای این دو شهرستان یک خواسته بحق و منطقی می باشد.

ایشان با اشاره به انتخاب دکتر پزشکیان بعنوان رئیس جمهور منتخب مردم تصریح کرد: باید از فرصت پیش آمده و از ظرفیت دولت جدید برای حل مشکلات خوزستان نهایت استفاده برده شود.

این فعال سیاسی و رسانه ای در ادامه بر ضرورت وحدت و همگرایی دلسوزان شوش و کرخه جهت پیگیری مطالبات و مشکلات شهرستان های شوش و کرخه در سطح استان و ملی تاکید کرد.

منصوری با اشاره به رویه شفاف رئیس جمهور منتخب و اعلام سازوکار انتخاب وزرا توسط کارگروه های تخصصی، تصریح کرد: انتظار می رود در انتصابات مدیران استانی و شهرستانی نیز انتخاب افراد بر اساس شایستگی ها و توانمندی ها باشد.

وی افزود؛ ضرورت وحدت و همگرایی دلسوزان شوش و کرخه جهت پیگیری مطالبات و مشکلات در سطح استان و ملی را خواستار و بر آن تاکید کرد.

عضو کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد ملی دکتر پزشکیان و مشاور سابق فرماندار شوش از نشست جمعی از نخبگان و فعالان سیاسی شوش و کرخه جهت بررسی و پیگیری مطالبات این دو شهرستان در حوزه های مختلف در آینده نزدیک خبر داد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر