نشت مواد سمی در یک خوابگاه دانشجویی خبرساز شد

درپی انتشار بوی نامطبوع حاصل انتشار موادسمی در یک خوابگاه دانشجویی چندتن دچار مسمومیت شدند.

نشت مواد سمی در یک خوابگاه دانشجویی خبرساز شد

به گزارش خبرآنلاین، درپی انتشار بوی نامطبوع حاصل انتشار موادسمی در یک خوابگاه دانشجویی، آتش‌نشانان به 15 نفر امدادرسانی کردند.

ایسنا در خبری نوشت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام کرد که در ساعت 21:30 شب گذشته یک مورد حادثه نشت مواد سمی و ایجاد بوی نامطبوع به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های 40 و 18 را به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی و گروه هزمت ایستگاه 1 که گروه مقابله با حوادث مواد شیمیایی است، به محل حادثه واقع در خیابان ولی عصر(عج)، خیابان زرتشت غربی اعزام کرد.

با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک ساختمان چهار طبقه با کاربری خوابگاه دانشجویی رخ داده و بوی نامطبوع ناشی از مواد سمی در فضای خوابگاه پخش شده است که در همین راستا آتش نشانان پس از مجهز شدن به دستگاه‌های تنفسی، وارد ساختمان شده و در همان لحظات اولیه، 15 نفر از افراد محبوس شده را به خارج از ساختمان انتقال دادند.

با انتقال دانشجویان به خارج از ساختمان، مشاهده شد که تعدادی از افراد نجات یافته دچار مسمومیت جزیی شده بودند که نیروهای آتش نشانی این افراد را برای انجام معاینات پزشکی به امدادگران اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند. خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از دانشجویان آسیب جدی وارد نشد.

آتش نشانان نیز پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه دادند.

نشت مواد سمی در یک خوابگاه دانشجویی خبرساز شد

47236

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر