نتانیاهو به شروط حماس تن‌ خواهدداد/به قماربازگشت ترامپدل نبندند

یکی از مقامات ارشد حماس در سخنانی تاکید کرد که نتانیاهو بر روی بازگشت ترامپ به کاخ سفید، حساب باز کرده، اما بداند موضع حماس در توافق آتش بس ثابت است.

نتانیاهو به شروط حماس تن‌ خواهدداد/به قماربازگشت ترامپدل نبندند

به گزارش خبرآنلاین، «اسامه حمدان»، از رهبران جنبش حماس در مصاحبه خبری با شبکه تلویزیونی الجزیره قطر تاکید کرد که لجاجت نتانیاهو علت اصلی در عدم توافق آتش بس است.

پایگاه خبری العهد لبنان جمعه شب گزارش داد که نتانیاهو بیش از هر زمان دیگری، پی برده که به اهدافش در جنگ غزه دست نخواهد یافت.

به گزارش مهر؛ نماینده حماس در لبنان افزود: نتانیاهو به زودی برای دادن امتیازهای مدنظر حماس برای امضای توافق مبادله اسرا ناچار به عقب نشینی خواهد کرد.

حمدان تاکید کرد که موضع حماس در دستیابی به توافق آتش ثابت است.

عضو شورای عالی رهبری حماس گفت: آنچه را رسانه‌های عبری درباره قرارداد مبادله اسیران منتشر می‌کنند، با هدف تزئین چهره نتانیاهو مطرح می‌شود.

این مقام ارشد حماس تصریح کرد که سرسختی و یکدندگی نتانیاهو مهمترین مانع در برابر دستیابی به توافق است.

موضع ما در خصوص دستیابی به توافق که منجر به پایان رنج مردم ما شود، ثابت است و در مذاکرات انعطاف پذیری بالایی از خود نشان دادیم.

وی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خبری خود با رسانه قطری عنوان کرد که بنیامین نتانیاهو برای بازگشت دونالد ترامپ به قدرت حساب باز کرده، و چنانچه تصور می‌کند با بازگشت وی به قدرت، به سود وی تمام خواهد شد، سخت در اشتباه است.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر