سعید جلیلی از انتقادات به دولت سایه عصبانی شد /با قدرت ادامه می دهیم و متوقف نمی شویم /در دولت رئیسی هرجایی که ضرورت دیدیم ورود کردیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: درهشت سال از دولت های یازدهم و دوازدهم ما بارها برنامه می دادیم و هر جایی که مشکل و انحرافی در مسیر دیدیم تذکر می دادیم که این راه و مسیر اشتباه است والبته بارها هم دولت را در حوزه های مختلف کمک می کردیم.

سعید جلیلی از انتقادات به دولت سایه عصبانی شد /با قدرت ادامه می دهیم و متوقف نمی شویم /در دولت رئیسی هرجایی که ضرورت دیدیم ورود کردیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید جلیلی در جمع اعضای ستاد انتخاباتی در شهر یاسوج، اظهار کرد: ما همواره تلاشمان این بود که به مسیر با صلابت و عزتمند کشور در هر برهه ای کمک کنیم و اگر جایی هم ایرادی و انحرافی می دیدیم سعی می شد که با همان رویکرد حل مساله اقدام کنیم.

بنا به روایت ایسنا، وی ادامه داد: تفاوتی هم نمی کند اینکه یک دولت رقیب ما یا دولت همراه جریان ما باشد، ما آن حرکت و مسیری را که آغاز کرده ایم بر انجام و استمرار آن با قدرت اصرار می ورزیم. درست است که شخصی که رای اورده و پیروز انتخابات شده و هم اینک هم مسئولیت اجرایی با او و همراهان وی است اما این به معنای شانه خالی کردن از زیر بارمسئولیت برای طرف رقیب که رای کمتری آورده است نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: دولت سایه که برخی ها ایرادهایی هم از کارکرد و رویکرد آن گرفته اند و البته ما این را با قوت و جدیت بیشتر دنبال خواهیم کرد، در حقیقت یک گفتمان است و مسیری است که آغاز شده و البته قوی تر از گذشته دنبال خواهد شد. جالب است که کسانی که ادعای آزادی و اندیشه ورزی دارند و یا مدعی کثرت گرایی هستند ظرف این روزها با غوغاسالاری به دنبال این هستند که بتوانند به این «دولت سایه» که ما مطرح کردیم ایراد بگیرند و ما را محکوم به دخالت در امور کنند. این در حالی است که رویکرد و گفتمان دولت سایه بر کمک و همراهی با دولت ها چه یک دولت رقیب و یا دولت همراه باشد، استوار بوده است و بارها تاکید کردیم که دولت سایه یک دکان نیست بلکه یک گفتمان است.

جلیلی ادامه داد: یک جهان فرصت یک شعار زیبا نیست، بلکه واقعیتی تلخ ومغفول مانده است که سالیان متمادی نتواستیم از داشته ها، سرمایه ها و استعدادهای درونی و نهفته کشورمان به نحو شایسته بهره ببریم.

وی افزود: هر کدام از شهرها، روستاها، عشایر و استان های مختلف ما با ظرفیت های متنوع و استعدادهای بومی خود بهترین و بالاترین ظرفیت و نقش آفرینی را در ساختن و ایجاد جهش کشوردارند و البته باید تاکید کرد که از این ظرفیت های مختلف ما در برهه هایی و مقاطعی بی بهره بودیم.

جلیلی همچنین گفت: درهشت سال از دولت های یازدهم و دوازدهم ما بارها برنامه می دادیم و هر جایی که مشکل و انحرافی در مسیر دیدیم تذکر می دادیم که این راه و مسیر اشتباه است والبته بارها هم دولت را در حوزه های مختلف کمک می کردیم. ما ظرف سه سال گذشته و با روی کار آمدن دولت سیزدهم و تا زمان حیات شهید رئیسی با کمترین چالش در زمینه پیاده کردن اهداف و برنامه های خودمان برای کمک به حل مسایل مردم و حمایت از دولت در راستای انجام بهتر امور و خدمات رسانی شایسته به مردم مواجه بودیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: ما در دولت شهید رئیسی هر جایی که احساس شد و ضرورت دیدیم ورود می کردیم و با رویکرد حل مسائل به کمک دولت می آمدیم و شهید رئیسی هم استقبال می کرد و بارها نسبت به پیاده سازی و اجرای برنامه ها و پیشنهادهایی که ما می دادیم تاکید می ورزید.

جلیلی همچنین بیان کرد: نباید این تصور وجود داشت که انتخابات تمام شد و مسیر ما هم متوقف شده است بلکه با تمام ظرفیت ها و توان خود باید دولت فعلی را همراهی و کمک کرد و این کشور و قطار پیشرفت آن باید با سرعت و شتاب بیشتری پیش رود.معتقد هستیم که همه چیز با انتخابات تمام نشده است و این راه و مسیری که شروع کرده ایم با قدرت ادامه خواهیم داد و ما امیدواریم که هم دولت جدید و هم مردم از نتایج حرکت های «دولت سایه» نیز بهره لازم را خواهند برد.

2727

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر