آتش سوزی یک هیات عزاداری در تهران (+عکس)

آتش‌نشانی تهران اعلام کرد که در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و اعلام وقوع یک مورد آتش‌سوزی در یک هیات عزاداری، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۶۱ و ۶ را در ساعت ۱۵:۳۰ روز گذشته به محل حادثه واقع در خیابان کامرانیه شمالی اعزام کرد.

یک هیات عزاداری در کامرانیه شمالی دچار حریق شد.
 
به گزارش ایسنا، آتش‌نشانی تهران اعلام کرد که در پی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی و اعلام وقوع یک مورد آتش‌سوزی در یک هیات عزاداری، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران آتش‌نشانان ایستگاه‌های 61 و 6 را در ساعت 15:30 روز گذشته به محل حادثه واقع در خیابان کامرانیه شمالی اعزام کرد.
 
با حضور آتش‌نشانان در محل، مشاهده شد که حریق در هیاتی به نام «قمر بنی هاشم» رخ داده و این فضا که با داربست و چادر برزنتی ساخته شده بود، به طور کامل شعله ور شده و شعله های آتش با ارتفاع بسیار زیادی به اطراف زبانه می‌کشد. دراین شرایط آتش‌نشانان اقدامات خود برای اطفاء حریق را از چند جهت آغاز کرده و با کشیدن دو رشته لوله آبرسان عملیات خاموش کردن آتش کلید خورد. 
 
خوشبختانه با اقدام به موقع آتش‌نشانان، از سرایت آتش به اماکن مجاور جلوگیری شده و دقایقی بعد آتش به طورکامل مهار و اطفاء شد.
 
در جریان این حادثه خسارت جانی گزارش نشد و تنها خسارات برجا مانده مالی بود. علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در حال بررسی است.
 
آتش سوزی یک هیات عزاداری در تهران (+عکس)
آتش سوزی یک هیات عزاداری در تهران (+عکس)
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر